וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפצועים בפיגוע בירושלים יצאו מכלל סכנה, מגמת שיפור גם במצבו של הפג

עודכן לאחרונה: 15.8.2022 / 8:52

במהלך הלילה חלה התייצבות במצבם של הנפגעים, שנפצעו קשה באירוע הירי בעיר העתיקה. במרכז הרפואי שערי צדק עדכנו כי לא נשקפת סכנה לחייהם. בנוסף, גם מצבו של התינוק שנולד בלידת חירום משתפר, והוא יציב

בווידאו: פיגוע ירי בירושלים/צילום: מד"א, שלומי הלר, רוני כנפו, דוברות ביה"ח שערי צדק, רויטרס, ודוברות המשטרה

המרכז הרפואי שערי צדק עדכן הבוקר (שני) כי חל שיפור במצבם של הנפגעים שנפצעו קשה בפיגוע בעיר העתיקה בירושלים. על פי הודעת בית החולים מצבם התייצב במהלך הלילה, וכבר לא נשקפת סכנה לחייהם. מצבו של הפג גם במגמת שיפור וניכר כי חלה התייצבות.

מוקדם יותר השבוע נפצעו שמונה בני אדם נפצעו בפיגוע ירי לעבר אוטובוס סמוך לעיר העתיקה בירושלים. צווות מד"א שהגיע למקום העניק טיפול רפואי לפצועים, בהם אישה בהיריון בשנות ה-30 לחייה שעברה לידת חירום, וגבר בשנות ה-60 לחייו. אחרי שעות של מצוד, הסגיר את עצמו המחבל לידי כוחות הביטחון, והוא נחקר בידי שב"כ ומשטרת מחוז ירושלים.

צוותי זק"א בזירת פיגוע הירי בירושלים, 14 באוגוסט 2022. רויטרס
זירת הפיגוע בירושלים. אתמול/רויטרס

הפיגוע התרחש בשתי זירות, הסמוכות זו לזו. הראשונה, היא ברחוב מעלה השלום, בו נסע האוטובוס. במהלך הנסיעה עצר הנהג בכדי לסייע לנוסע בכיסא גלגלים לעלות אל האוטובוס. באותו הרגע, הגיח המחבל וניצל את הדלתות הפתוחות בכדי לירות לעבר נוסעי האוטובוס. זירת הפיגוע השנייה הייתה ברחוב מעלה שזך בכניסה לחניון קבר דוד המלך, שם ירה המחבל אל עבר רכב פרטי.

"היה הרבה בלאגן, אנחנו זוכרים הרבה פאניקה וצרחות", סיפרו רועי ונפתלי, שנסעו באוטובוס בזמן הפיגוע. "עלינו שנינו בתחנה של הכותל והתיישבנו בספסל האחורי. פתאום האוטובוס עצר בפתאומיות. שמנו לב שהנהג פתח את הדלתות ועזר לנוסע בכיסא גלגלים לעלות. בשלב הזה הגיע המחבל והחל לירות אל האוטובוס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully