וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלסטיני ניסה לדקור לוחם מג"ב במזרח ירושלים - ונורה למוות

עודכן לאחרונה: 15.8.2022 / 9:23

כוחות מג"ב פשטו על בית החשוד בכפר עקב, שיצא אליהם כשהוא אוחז בסכין וניסה לדקור אותם. הוא נורה, קיבל טיפול רפואי במקום ופונה, אך בהמשך נקבע מותו. בתוך כך, פעל צה"ל בכמה מוקדים ביהודה ושומרון ועצר שבעה אסירים ביטחוניים שהשתחררו לאחרונה

בווידאו: תיעוד מפעילות כוחות צה"ל ברחבי אוגדת יהודה ושומרון/דובר צה"ל

פלסטיני חמוש נורה הלילה (שני) למוות במהלך מבצע של מסתערבי משמר הגבול לאיתור נשק בכפר עקב, שבאזור מזרח ירושלים. לפי המשטרה, בעת החיפוש בביתו, הוא יצא מהבית כשהוא אוחז בסכין, וניסה לדקור את הלוחמים, שהגיבו בירי ופגעו בו. הוא קיבל טיפול רפואי ופונה מהמקום, אך בהמשך נקבע מותו. במקביל פעל צה"ל במספר מוקדים ברחבי יהודה ושומרון, ועצר שבעה אסירים ביטחוניים לשעבר שהשתחררו לאחרונה.

במסגרת פעילות לוחמי יחידת המסתערבים של מג"ב ירושלים בכפר עקב, נערכו הכוחות לביצוע חיפוש בביתו של חשוד בהחזקת אמצעי לחימה. עם מציאת הבית של החשוד ופשיטה עליו, יצאו בני המשפחה והחלו להתעמת עם הלוחמים.

במהלך העימות במקום, יצא מהבית החשוד המרכזו, שמו מחמד א-שחאם, כשהוא אוחז בסכין, וניסה לדקור את הלוחמים, שהגיבו בירי וניטרלו אותו. הוא קיבל טיפול במקום על על ידי פארמדיק היחידה, ופונה משם. בהמשך נקבע מותו.

מחמד א-שחאם, פלסטיני שניסה לדקור לוחמי מג"ב ונורה 15 באוגוסט 2022. מתוך פייסבוק, אתר רשמי
מחמד א-שחאם/אתר רשמי, מתוך פייסבוק

בתוך כך, נעצרו הלילה 19 מבוקשים ברחבי יהודה ושומרון בפעילויות במספר מוקדים. באזור הכפר עראבה, מדרום מערב לג'נין, בוצע ירי לעבר כוחות צה"ל, אך לא דווח על נפגעים. מדובר בניסיון פיגוע ירי שני באיו"ש בימים האחרונים.

הפעילויות של כוחות הביטחון התרחשו בין היתר בכפרים ג'יפתליק, זבידאת, ביר זית, ג'דורה, עזבת טביב, דהרייה, בית עווא, דהיישה ובערים יריחו וחברון. בדיר אבו משעל, צפונית-מערבית לרמאללה, נעצרו שבעה אסירים ביטחוניים לשעבר, שהשתחררו לאחרונה.

עוד בוואלה!

פיגוע הירי בי-ם: מצב האישה ובנה שיולד בלידת חירום נותר קשה, הרופאים נאבקים על חייהם

לכתבה המלאה
מחבל ניסה לדקור לוחמים ונורה למוות על ידי מסתערבים. 15 באוגוסט 2022. דוברות משטרת ישראל
הסכין שאחז הפלסטיני איתו ניסה לפגוע בלוחמים/דוברות משטרת ישראל

בפעילות בכפרים עצירה שמאליה, בורקא, חווארה וסילת א דהר, נעצרו ארבעה מבוקשים החשודים בפעילות טרור. כמו כן הכוחות איתרו והחרימו נשק בלתי חוקי מסוג "קרלו". במהלך הפעילות בכפר סילת א דהר הושלכו מטענים לעבר הכוחות, שהגיבו באמצעים לפיזור הפגנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully