וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תכננו איך הוא עולה בקרוב לבמות": איש היח"צ של צביקה פיק נפרד

עודכן לאחרונה: 15.8.2022 / 8:10

שיר פינטו, שליווה את הזמר והמלחין בשנותיו האחרונות, סיפר על הרצון שלו להמשיך להופיע, על האירוע המוחי שפגע בו, על שיתוף הפעולה עם נועה קירל ואיך רצה שיזכרו אותו. "הוא תמיד היה הלב הפועם של המוזיקה"

בווידאו: צביקה פיק בהופעה ראשונה לאחר האירוע המוחי/באדיבות קשת 12

איש היח"צ של צביקה פיק, שיר פינטו, התראיין הבוקר (שני) ב-103FM, בעקבות פטירתו של הזמר והמלחין. האמרגן סיפר כי השניים תכננו איך להודיע על החזרה לבמות. "הוא היה צביקה שאני מכיר, הנחוש והאמביציוני ואחד שבא לטרוף את כל הקלפים", אמר. "רק לפני שבועיים, ישבנו בישיבה אצלו בבית ותכננו תוכנית אסטרטגית - איך עוד שלושה שבועות נעשה מסיבת עיתונאים בתוך חדר חזרות, עם הנגנים שלו, שרים את השירים ומוכיחים לכולם שהנה זה קורה, והנה הוא עולה ממש בקרוב לבמות".

לדבריו פינטו, השיחה האחרונה שלו עם פיק הייתה בסוף השבוע שעבר. "הוא תמיד היה הלב הפועם של המוזיקה, לא היה איכפת לו בן כמה, הוא עסק רק בעשייה, זה מה שעניין אותו", סיפר האמרגן. "הוא דיבר איתי על האירוויזיון, ועל הרצון שלו גם להיות מעורב בכתיבת השיר לנועה קירל. הוא האמין בנועה - אני חיברתי בינו לבינה עוד בתחילת הדרך שלה. היא התארחה אצלו בסיבוב זאפות, עוד כשהיא הייתה בת 15. הוא מאוד האמין בה. אחרי זה הם גם עבדו יחד בפסטיגל לפני שנתיים. היה ביניהם חיבור מקסים".

צביקה פיק. מגד גוזני
"אחד האנשים הכי מצחיקים שאני מכיר". צביקה פיק/מגד גוזני

עוד סיפר פינטו כי לאחר האירוע המוחי שלקה בו, הוא השתנה מעט. לדבריו, הדיבור האיטי הפריע לו ותסכל אותו. "ברור שהיכולות הקוגנטיביות שלו השתנו, אבל בראש, במחשבה, הוא היה בדיוק אותו צביקה שאני מכיר, שרוצה להצליח", אמר פינטו. "אני מכיר אותו יותר מעשור, הוא היה בין הראשונים שהאמינו בי בתחילת הדרך, כשפתחתי משרד ליחסי ציבור. עשינו דרך מדהימה וגם תמיד דאגתי שיעריכו אותו, שיעריכו את המוזיקה שלו, שיעריכו את מי שהוא, ולא תמיד העריכו בתחילת הדרך כשעבדנו יחד. היינו נאבקים בשיניים, עשינו הופעות יותר קטנות, עשינו זאפות. לפעמים אומרים שרק אחרי שבן אדם נפטר, אז יודעים להעריך את המוזיקה שלו".

"צביקה הוא אחד האנשים הכי מצחיקים שאני מכיר, וכל מפגש והתכתבות איתו תמיד מלווים בהרבה הומור ושמחת חיים. אני תמיד צחקתי ממנו ותמיד הוא היה השראה ענקית להצלחה וליצירה", המשיך פינטו. יזכרו אותו כ'המאסטרו' - הוא תמיד ביקש ממני לשמור את הטלפון שלו כ'צביקה פיק המאסטרו', שכל טלפון שהייתי שולח בווטסאפ, זה היה תמיד נכנס לתודעה של האנשים כ'צביקה פיק המאסטרו'".

  • עוד באותו נושא:
  • צביקה פיק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully