וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הילדה שניצלה מתאונת האוטובוס בירושלים נפגשה עם הגבר שחילץ אותה: "היא זוכרת הכול"

עודכן לאחרונה: 14.8.2022 / 19:43

שיינא, בת ה-5 שאיבדה את אמה ואחיותיה בהדרדרות האוטובוס בבירה ביום חמישי, נפגשה היום בבית החולים והודתה לראובן, שעבד בסמוך למקום וחילץ אותה מזירת התאונה. "היא הלכה על זכוכיות בלי נעליים", סיפר ואמר כי שיינא נזכרה שראתה "אנשים עפים באוויר"

בווידאו: זירית תאונת הדרכים בירושלים/קרדיט: רוני כנפו, כבאות והצלה, שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

מפגש מרגש נערך היום (ראשון) בבית החולים שערי צדק בירושלים בין שיינא גלושטיין, הילדה שניצלה בתאונת האוטובוס הקשה בעיר, ובין ראובן, עובד בחנות סמוכה ומי שסייע לה להיחלץ מהזירה. התאונה הקטלנית אירעה ביום חמישי בלילה סמוך למרכז רב שפע בירושלים, וגבתה את חייהן של אמה של שיינא, שושנה גלושטיין, מורה מאופקים, ובנותיה חיה שרה וחנה.

שיינא בת ה-5 ניצלה בנס, וראובן שעובד בסמוך, הגיע לזירה, הרים אותה על ידיו, חילץ אותה ודאג להרגיע אותה עד שהגיעו אביה ואחיה. היום, לבקשתה, הם נפגשו בבית החולים, והיא הודתה לו על מה שעשה בשבילה. "שמעתי בערך 20 שניות של זכוכיות מתפוצצות", הוא מספר לוואלה!. "רצתי לזירה, ראיתי בשלב ראשון ילדה קטנה מסתובבת לבד. היא הייתה בלי נעליים והלכה על זכוכיות. כנראה הייתה בהלם לגמרי. הרמתי אותה על הידיים ומאוחר יותר העברתי אותה למי שהתברר לי בדיעבד שהוא אחיה. אחר כך עזרתי לפצועים נוספים שיצאו לאחר שהיו תקועים בין התחנה לקיר, עליתי גם לאוטובוס כדי לראות שאין אנשים בתוכו. כשהכל נרגע, הושבתי את הילדה בכסא בתוך העסק ונתתי לה ארטיק ובקבוק מים כדי שתירגע".

הלוויתן של האם שושנה גלושטיין, ובנותיה חיה שרה בת השבע וחנה בת השנתיים. יונתן זינדל, פלאש 90
הלווייתן של שושנה גלושטיין ובנותיה/פלאש 90, יונתן זינדל

ראובן הגיע היום לפגוש את שיינא בבית החולים. "היא ביקשה לומר לי 'תודה רבה' על כך שעזרתי לה ונתתי לה ארטיק בחינם. הבאתי לה כמה ממתקים. היא זוכרת את המקרה לפרטי פרטים ויודעת על כך שאיבדה את אמא שלה ושתי אחותיה". לדבריו, במהלך המפגש סיפרה הילדה כי היא זוכרת שראתה "אנשים שעפו באוויר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
זירת תאונת הדרכים בירושלים 11 באוגוסט 2022. יונתן זינדל, פלאש 90
זירת התאונה בירושלים/פלאש 90, יונתן זינדל

גלושטיין ושתי בנותיה נהרגו לאחר שאוטובוס של אגד איבד שליטה והתנגש בחנות בשכונת רוממה שבירושלים. עד ראיה שנכח במקום העיד כי הנהג לא היה באוטובוס בעת התאונה. "עברתי בתחנה ומישהו ביקש ממני לעזור לנהג כי יש לו תקלה באוטובוס", שחזר. "עזרתי לו לפרוק ציוד מתא המטען, ואז האוטובוס איבד שליטה ודהר לעבר התחנה במורד הרחוב". הוא סיפר כי נהג האוטובוס פתח בריצה וניסה להזהיר את העוברים והשבים. "הנהג צעק 'הרגתי אנשים'", אמר. גם בתיעודים ממצלמות האבטחה במקום ניתן לראות כי דלת האוטובוס הייתה פתוחה והנהג לא היה בו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully