וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהג בהשפעת סמים: דורס הישראלים בבריטניה נאשם בגרימת מוות בנהיגה מסוכנת

עודכן לאחרונה: 13.8.2022 / 20:07

בתקרית שאירעה בעיירת חוף שבדרום האי הבריטי נהרגו המתמטיקאי יורם הירשפלד מראש פינה ובתו הפיסיקאית נוגה סלע. הנהג בן ה-30, נייטש ביסנדרי, נמלט מהזירה אך נעצר לאחר מכן. הוא נאשם בשורת עבירות נהיגה, ושני אזרחים נוספים נעצרו בחשד לאחזקת סמים שצרך - אך שוחררו

בווידאו: מוטי חטיאל, ראש המועצה המקומית ראש פינה על הרוגי התאונה באנגליה/מערכת וואלה

נהג הרכב שדרס בבריטניה למוות שני ישראלים ופצע עוד שלושה מבני משפחתם מואשם בשתי עבירות של גרימת מוות בנהיגה מסוכנת, בשתי עבירות של גרימת חבלה חמורה בנהיגה מסוכנת ובתקיפה שגרמה לפציעה ממשית. על פי החשד, הוא נהג תחת השפעת סמים.

התקרית אירעה בעיירת החוף ברמסגייט, מחוץ למבנה חניון ברחוב לאופולד, בסביבות השעה 21:35 ביום רביעי האחרון, כאשר בני המשפחה יצאו ממסעדה סמוכה. אלפא רומיאו שחורה סטתה מנתיבה, דרסה את בני המשפחה. מותם של ההרוגים נקבע במקום. הם התבררו כמתמטיקאי פרופ' יורם הירשפלד מראש פינה ובתו, הפיסיקאית נוגה סלע, המתגוררת בעיר קיימברידג'. נכדתו - בתה בת ה-6 נפצעה אף היא באורח קשה ומצבה קשה אך יציב בבית חולים בלונדון. עומר, בעלה של נוגה, דוקטורנט מחשבים בקיימברידג' בשנות ה-40 לחייו ובנם בן ה-8 נפצעו באורח קל.

ההרוגים הישראלים בתאונה בלונדון | יורם הירשפלד, נוגה סלע. מתוך פייסבוק, אתר רשמי
ההרוגים הישראלים בתאונה בלונדון | יורם הירשפלד, נוגה סלע/אתר רשמי, מתוך פייסבוק

הנהג ניטש ביסנדרי, בן 30 מהיילנדס גלייד, מנסטון, נמלט מהזירה אך נעצר זמן קצר לאחר מכן. הוא מואשם בשתי עבירות של גרימת מוות בנהיגה מסוכנת, בשתי עבירות של גרימת חבלה חמורה בנהיגה מסוכנת ותקיפה שגרמה לפציעה ממשית. בנוסף הוא מואשם גם בנטישת זירת התאונה וכן בנהיגה כשהוא תחת השפעת סמים ואי מתן דגימה לבדיקה.

עוד בוואלה!

בריטניה: 2 ישראלים נדרסו למוות בתאונת פגע וברח

לכתבה המלאה
נייטש ביסנדרי, הנהג שדרס למוות שני ישראלים בבריטניה. מתוך עמוד הפייסבוק של הנהג הדורס, תמונות גולשים
בית המשפט יחליט אם להאריך את מעצרו. ניטש ביסנדרי, הנהג הדורס/תמונות גולשים, מתוך עמוד הפייסבוק של הנהג הדורס
רחוב לאופולד שבו נהרגו ישראלים בתאונת דרכים, קנט, בריטניה, 11 באוגוסט 2022. google street view, צילום מסך
רחוב לאופולד שבו נהרגו ישראלים בתאונת דרכים, קנט, בריטניה, 11 באוגוסט 2022/צילום מסך, google street view

הוא היה צפוי להופיע להארכת מעצר בבית משפט השלום בפולקסטון בשבת. השוטרים שחקרו את האירוע עצרו גם גבר בן 58 ואישה בת 55 בחשד שהיו מעורבים באחזקת סמים שצרך. שניהם שוחררו מאז בערבות בהמתנה לחקירות נוספות עד יום חמישי ה-8 בספטמבר.

חקירת התאונה הקטלנית מתבצעת על ידי בוחני תנועה במחוז קנט שממשיכים לקרוא לציבור לסייע עם עדים פוטנציאלים, או עסקים מקומיים עם מצלמות אבטחה או נהגים עם צילומי מצלמת רכב רלוונטיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully