וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטניה: 2 ישראלים נדרסו למוות בתאונת פגע וברח

עודכן לאחרונה: 12.8.2022 / 16:23

יורם הירשפלד מראש פינה נהרג יחד עם בתו, נוגה סלע, המתגוררת בעיר רמסגייט. בעלה ושני ילדיה נפצעו. הנהג נמלט מהזירה, ונתפס לאחר מכן. משרד החוץ: מלווים את המשפחה בשעתה הקשה

בווידאו: מוטי חטיאל, ראש המועצה המקומית ראש פינה על הרוגי התאונה באנגליה/מערכת וואלה

תושב ראש פינה ובתו המתגוררת בבריטניה נדרסו למוות אתמול (רביעי) בעיר רמסגייט, ועוד שלושה בני משפחה נוספים נפצעו. ההרוגים הם המתמטיקאי פרופ' יורם הירשפלד מראש פינה, ובתו הפיסיקאית נוגה סלע שהתגוררה בקיימברידג', ושאליה הגיע לביקור בעיר שבמחוז קנט באנגליה. הפצועים הם בעלה של נוגה, כבן 40, ובנם בן השש, שנפצעו באורח קל, ובתם בת השמונה שנפצעה קשה והועברה לבית חולים בלונדון. טקס זכרון נערך הערב בזירת התאונה ולפי דיווח הבי בי סי כ-60 אנשים הדליקו במקום נרות ועמדו לדקה דומיה.

ראש עיריית רמסגייט, ראושאן ארה, ספדה היום למשפחה: "מחשבותיי עם החברים והמשפחה של אלה שאיבדו את חייהם והפצועים בתקרית הטראגית אמש. בשם תושבי רמסגייט אני שולחת את תנחומינו הכנים למשפחה שאיבדה אם וסבא. זו תאונה עצובה וטרגית ביותר שזעזעה את הקהילה המקומית".

ההרוגים הישראלים בתאונה בלונדון | יורם הירשפלד, נוגה סלע. מתוך פייסבוק, אתר רשמי
נוגה סלע ויורם הירשפלד/אתר רשמי, מתוך פייסבוק

לפי הדיווחים, המכונית, אלפא רומיאו שחורה, דרסה את המשפחה כשיצאה ממסעדה בעיר. המשטרה המקומית עצרה גבר בשנות ה-30 לחייו בחשד שנהג באופן מסוכן וכן בחשד שעזב את הזירה. הוא פצוע באורח קל וקיבל טיפול רפואי בבית חולים. המשטרה מחפשת מצלמות שתיעדו את התאונה וקוראת למי שהיה עד לתאונה להתקשר ולמסור פרטים. במשרד החוץ ובארגון זק"א מסרו כי הם פועלים בכדי לסייע לפצועים ולמשפחות בטיפול ושחרור הגופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully