וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפריימריז של הליכוד והבהלה למינרלים שנחשפו בגרינלנד | וואלה! תקתקנו

עודכן לאחרונה: 11.8.2022 / 13:57

וואלה! תיקתקנו בהגשת ירדן ויזל - ההפך מכל מה שחשבתם על מבזק חדשות. הדור הבא של עולם המבזקים, שיביא את כותרות היום של אתר וואלה! מהחדשות, התרבות, הלייף סטייל ועד הסלבס בצורה קצרה, קלילה ובפורמט חדשני שלוקח השראה מעולמות הטיקטוק

בווידאו: הפריימריז בליכוד ועלי אקספרס מגיעה לישראל - ירדן ויזל מתקתקת את החדשות/צילום: רויטרס וצלמי וואלה!

אני ירדן ויזל ואנחנו בוואלה! מתקתקים

הפריימריז בליכוד הסתיימו אתמול בשעה 22:30, אחרי שהוארכו לבקשת ראש התנועה בנימין נתניהו. שמונים אלף מתפקדים הגיעו להצביע ועם תום ספירת הקולות מסתמן כי יריב לוין ואלי כהן בראש הרשימה. בנימין נתניהו מקווה שהרשימה שתורכב תסייע לספק לו מספיק מנדטים כדי להרכיב ממשלה.

קבוצה של מיליארדרים, ובהם עשירי-על כמו מייסד אמזון ג'ף בזוס, ראש העיר ניו יורק לשעבר מייקל בלומברג ומייסד מיקרוסופט ביל גייטס, מציפים את גרינלנד כדי לשאוב מהאדמה מינרלים יקרים, למשל נחושת, שהגישה אליהם נהפכה לקלה יותר בשל היעלמות הקרח. זה קורה כמובן בעקבות שינויי האקלים וההתחממות הגלובלית. משאבי הטבע האלה הכרחיים לייצור חשמל. הקרח הנמס חושף אמנם את האדמה שהיתה קבורה מתחתיו מאות ואלפי שנים אך המחיר הוא שינוי סביבתי מאד גדול.

אחרי שנים של שמועות סוף-סוף זה קורה: עלי אקספרס מגיעה לישראל. הרשת שכרה בחודשים האחרונים מחסנים בישראל, ותתחיל לייבא לכאן סחורה. מה זה אומר? צניחת מחירים בעשרות אחוזים בשל ההוזלה במחירי השילוח וזמני משלוח קצרים. נכון לעכשיו מלאי המוצרים שפורסמו באתר מוגבל, אבל בעלי אקספרס מתכננים מגה סייל ענקי בסוף החודש, יחד עם השקת המתחם הישראלי באופן רשמי.

מטוס ביצע נחיתת חירום באמצע כביש מהיר בקליפורניה, שני בני האדם שישבו במטוס נחלצו מההריסות הבוערות. המטוס חווה תקלה במנוע ונחת כ-80 ק"מ דרומה מלוס אנג'לס ופגע בטנדר. שני יושבי המטוס נחלצו מההריסות הבוערות בצד הכביש. "חשבתי על המשפחה שלי", שחזר הטייס, "אני פשוט מאוד שמח שהדבר היחיד שאבד היה המטוס עצמו"

וואלה! תיקתקנו

  • עוד באותו נושא:
  • ירדן ויזל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully