וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחוזי הפך את ההחלטה: המורה החשודה בעבירות מין בתלמידתה תישאר במעצר

עודכן לאחרונה: 11.8.2022 / 12:51

השופט דאוד מאזן קבע כי חלופת המעצר אינה מספיקה וכי המורה עלולה לשבש את החקירה. מעצרה הוארך עד 15 באוגוסט. עוד מתח ביקורת על המשטרה: "חלק מהתנהלותה הייתה בעצלתיים, עליה לקיים חקירה בקצב ראוי". פרקליטת המורה: "הילדה רצתה עמה קשר רומנטי"

בווידאו: עו"ד תמי אולמן, המייצגת את המורה החשודה בעבירות מין בתלמידתה, מתייחסת להתפתחות בפרשה/צילום: יואב איתיאל

בית המשפט המחוזי בחיפה קיבל הבוקר (חמישי) את ערעור המשטרה וקבע כי המורה החשודה בעבירות מין בתלמידתה תישאר במעצר ולא תשוחרר למעצר בית. נוסף על כך, האריך השופט דאוד מאזן את מעצרה עד 15.8. זאת, משום שסבר שהיא עלולה לשבש את החקירה.

"מדובר בעבירות מסוכנות מאוד", טענה המשטרה בדיון. "החשודה אינה משתפת פעולה באופן מלא. היא מאשרת שחלק מהאירועים קרו, אך מכחישה את העבירות החמורות ביותר ולאורך כל חקירתה מאשימה את הקטינה. ולהזכיר מדובר בתלמידה עם צרכים מיוחדים שהיא הייתה אחראית עליה".

"מדובר בעבירות אינוס, בקשר זוגי מלא בין השתיים, תוך ניצול מצבה הנפשי של הנערה", הוסיף נציג המשטרה. "אתמול תפסנו שני טלפונים חדשים. קיבלנו צו לפריקתם וזה יחל היום".

שיחה בין מורה החשודה בעבירות מין בתלמידה שלה. אתר רשמי, צילום מסך
"למענך אתן את כל חיי". ההתכתבות בין המורה לתלמידה/צילום מסך, אתר רשמי

הבוקר, סיפרה בריאיון ל-103 עורכת דינה של הנערה, שני אלקובי, כי היא עדיין מאושפזת במוסד פסיכיאטרי: "מצבה הנפשי לא פשוט, היא מאושפזת בעקבות מה שקרה, וממילא סובלת מכל מיני בעיות. מדובר במסגרת של בית ספר לחינוך מיוחד של ילדים שסובלים מבעיות לא פשוטות, ובגלל חשיפת המקרה היא עוד יותר נשברה וניסתה להתאבד כמה פעמים. מדובר בילדים שטבוע בהם אופי מאוד תלותי, הם מאוד קלים לניצול וקל להשפיע עליהם, וגם כך כשמדובר בקטינים".

"זו נערה שלא סתם הגיעה לחינוך מיוחד", הבהירה. "למורה אמורים להיות כלים לגיטימיים, בטח לא לשלוח תמונות אינטימיות. זו ילדה מורכבת גם ככה, אני לא מכחישה, אך לשלוח תמונות אינטימיות ומכתבי אהבה זו לא הדרך לטפל בנערים האלה שסובלים ממילא בבעיות. יש הרבה מעבר לתכתובות, הם מוכיחים קשר מיני חד משמעית, אין פה מקום להתבלבל".

עוד בוואלה!

"לחבק אותך עד שהגוף יכאב": מורה מהצפון חשודה בעבירות מין בתלמידתה

לכתבה המלאה

מנגד, עורכת דינה של המורה, תמי אולמן, אמרה בבית המשפט כי "הילדה רצתה קשר רומנטי עם המורה. היא רוצה להיפגש. היא מחקה את כל ההתכתבויות, מי שמשבש זו הילדה. הקטינה תוקפת מינית את הבנות בבית החולים".

ד', בעלה של המורה, התייחס לפרשה בריאיון ב-103 ואמר כי "היא שיתפה אותי בדברים שעברה בבית הספר, כל השיחות עם התלמידה וכל הקשר הכול היה מכוונה לעזור. היא באמת בחורה עם לב מאוד גדול. קשה לי להאמין שהיה משהו, אולי חיבוק שבא לעזור לילדה, אני לא יודע אם הייתה נשיקה, מעבר לזה אני ממש לא מאמין שהיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully