וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההרוג בתאונה בשומרון: גבריאל ברדה, אביה של העיתונאית נסלי ברדה

עודכן לאחרונה: 11.8.2022 / 16:56

ברדה נהרג יממה לאחר יום הולדתו ה-65, כשנהג רכב גנוב פגע בו חזיתית בעת שהיה בדרכו לביתו באורנית. "גבי היה אהוב ונערץ מאוד על כל מכריו, חבריו ובני משפחתו"

גבריאל (גבי) ברדה. באדיבות המשפחה
"היה אהוב ונערץ מאוד על כל מכריו, חבריו ובני משפחתו". גבריאל ברדה/באדיבות המשפחה

גבריאל ברדה, בן 65 מההתנחלות אורנית, הוא הנהג שנהרג אתמול בתאונת הדרכים בשומרון כשגנב רכב התנגש בו חזיתית. ברדה, אביה של העיתונאית נסלי ברדה, היה בדרכו חזרה לביתו מאירוע משפחתי, ויום קודם לתאונה הוא חגג את יום הולדתו ה-65.

"גבי אהוב ונערץ מאוד על כל מכריו, חבריו ובני משפחתו. משפחתו המומה וכואבת את לכתו הפתאומי והקשה בטרם עת", נמסר היום (חמישי) בהודעה לתקשורת. הוא הותיר אחריו אישה, ארבעה ילדים ושני נכדים. הלווייתו תתקיים מחר בבית העלמין ירקון בפתח תקווה.

ניר ברטל, ראש מועצת אורנית, ספד לו. "גבי ומשפחת ברדה, הינן מהמשפחות המייסדות והוותיקות באורנית. גבי ומשפחתו אהובים ומוכרים על ידי רבים מתושבי היישוב. מועצת וקהילת אורנית כולה, משתתפת בצערה הרב של המשפחה, ושולחת חיבוק חם לאישתו, ילדיו, נכדיו ולכל מכריו הרבים".

זירת תאונת דרכים בשומרון. 10 באוגוסט 2022. דוברות כב"ה
שני הנהגים חולצו מהרכבים הבוערים ללא רוח חיים. זירת התאונה בשומרון, אתמול/דוברות כב"ה

מחקירת המשטרה עולה כי הנהג הפוגע גנב את הרכב מכפר סבא, ומשם יצא בנסיעה פרועה לעבר השטחים כשהוא מספיק לפגוע ברכב נוסף במחלף אורנית לפני ההתנגשות החזיתית הקטלנית. הנהג הפוגע טרם זוהה סופית.

פראמדיק מד"א דור צברי סיפר כי "הרכבים היו בנתיבים המנוגדים כשאחד מהם עלה באש והנהגים היו לכודים. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הם סבלו מפגיעות רב מערכתיות והיו ללא סימני חיים ולאחר בדיקות רפואיות נאלצנו לקבוע את מותם". הלווייתו של ברדה תתקיים מחר בבית העלמין ירקון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully