וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שתי תאונות קטלניות בתוך שעות: הולך רגל בן 70 וגבר כבן 40 נהרגו באזור ירושלים

עודכן לאחרונה: 10.8.2022 / 8:04

הולך הרגל בן ה-70 נהרג לאחר שהתנגש בו אוטובוס שאיבד שליטה בתוך העיר. הנהג, כבן 40, נלכד בתוכו וחולץ כשהוא בהכרה מעורפלת, ואדם נוסף נפצע קל. בתאונה נוספת בכביש 50 התנגשו מספר כלי רכב, ונקבע מותו של גבר ושלושה בני אדם נוספים נפצעו

אוטובוס איבד שליטה, סטה לנתיב הנגדי והתנגש במבנה בירושלים. 10 באוגוסט 2022/לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

שני בני אדם נהרגו הלילה (רביעי) בשתי תאונות קטלניות באזור ירושלים. בתאונה אחת נהרג הולך רגל כבן 70 מפגיעת אוטובוס שאיבד שליטה ברחוב ירמיהו בעיר, ובתאונה שנייה נהרג אדם כבן 40 בתאונה בין מספר כלי רכב בכביש 50 סמוך למחלף בן ציון לכיוון עטרות.

הולך הרגל כבן ה-70 נהרג לאחר שנפגע מאוטובוס שאיבד שליטה, התנגש במעקה בטיחות ונעצר באתר בנייה ברחוב ירמיהו בירושלים. צוות מד"א שהוזעק למקום ביצע באיש פעולות החייאה שבסופן נאלץ לקבוע את מותו. הנהג, כבן 40, נפצע קשה וחולץ מהאוטובוס על ידי הצוותים כשהוא בהכרה מעורפלת. אדם נוסף נפצע קל. המשטרה הוזעקה אף היא למקום ופתחה בחקירת נסיבות המקרה.

בתיעוד התאונה נראה האוטובוס סוטה לנתיב הנגדי, פוגע במעקה הבטיחות ופוגע בהולך הרגל שצעד על המדרכה המקבילה. הוא נעצר לאחר שהתנגש במבנה שנמצא בשלבי בנייה וכותצאה מכך חלקו הקדמי נמעך. צוותי כיבוי והצלה הוזעקו למקום וחילצו את נהג האוטובוס - שנלכד בתוכו. הוא פונה לבית החולים כשהוא סובל מפציעות בבטן, ברגליים ובידיים.

זירת תאונת דרכים בירושלים. 10 באוגוסט 2022. איתמר כהן, חדשות כל העולם, אתר רשמי
"איבד שליטה וסטה לנתיב הנגדי". זירת התאונה בירושלים, הלילה/אתר רשמי, איתמר כהן, חדשות כל העולם

פאראמדיק מד"א ישראל ויינגרטן שהוזעק לזירה סיפר כי ראה את האוטובוס כשהוא ריק מנוסעים לאחר שהתנגש בכניסה למבנה באתר בנייה. "מדובר בתאונה קשה", אמר. "הולך רגל כבן 70 שהלך על המדרכה נפגע מהאוטובוס. הוא שכב על המדרכה מחוסר הכרה, עם חבלה רב מערכתית. הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה שבסופן נאלצנו לקבוע את מותו".

עוד הוסיף ויינגרטן כי נהג האוטובוס גבר כבן 40 נלכד בכסא הנהג כשהוא בהכרה מעורפלת עם פציעות בבטן ובגפיים. "תוך חילוצו מהאוטובוס הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ולאחר שהכבאים סיימו את החילוץ פיננו אותו לבית החולים כשמצבו קשה", שחזר.

זירת תאונת דרכים בירושלים. 10 באוגוסט 2022. מד"א
"הולך רגל נהרג, הנהג נפצע קשה". זירת התאונה בירושלים, הלילה/מד"א

בתאונה נוספת התנגשו משאית ושני כל רכב בכביש 50 סמוך למחלף בן ציון לכיוון עטרות. פאראמדיקים של מד"א קבעו את מותו של גבר כבן 40, ופינו לבתי החולים בעיר גבר כבן 30 במצב קשה, נער כבן 17 וצעיר כבן 19 במצב בינוני ואת נהג המשאית כבן 29 במצב קל.

"כשהגענו למקום, ראינו רכב מעוך שנסעו בו ארבעה נוסעים, מחוץ לרכב שבו שלושה גברים, ובתוך הרכב במושב האחורי נלכד גבר כבן 30, הוא היה מחוסר הכרה וסבל מחבלה רב מערכתית", סיפרו חובש בכיר במד"א, דוד ירושלמי ופאראמדיק מד"א שמואל דוד. "הענקנו לגבר טיפול רפואי מציל חיים תוך חילוצו מהרכב, ולאחר שחולץ ע"י הכבאים פינינו אותו לבית החולים כשמצבו קשה, מחוץ לרכב שכב גבר בשנות הש-30 מחוסר הכרה, עם חבלה רב מערכתית קשה מאוד, הוא היה ללא נשימה וללא דופק, לאחר נסיונות החייאה נאלצנו לקבוע את מותו. נער כבן 17 וצעיר כבן 19 היו בהכרה מלא וסבלו מחבלות ונהג המשאית גבר כבן 29 התהלך במקום כשמצבו קל, לאחר טיפול ראשוני בשטח פינינו אותם לבית החולים."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully