וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבמאי ברק הימן: "מי שרצח את השמאל זה אנשים כמו מרב מיכאלי"

עודכן לאחרונה: 9.8.2022 / 18:37

ברק הימן. צילום מסך, צילום מסך
"אני מאמין בדמוקרטיה ושוויון". ברק הימן/צילום מסך, צילום מסך

הבמאי ברק הימן הגן היום (שני) על התבטאויותיו נגד פעולות צה"ל במבצע "עלות השחר", שעוררו סערה. "אני בפירוש חושב שאם לא היה כיבוש ואם לא היה מצור אז מצב הפלסטינים ומצב היהודים היה הרבה יותר טוב, זה מובן מאליו - אנשים רוצים לחיות טוב, ללכת לים, שיהיה להם חם בחורף ואוכל טעים על שולחן הערב", אמר בריאיון לתכנית של בן כספית ואריה אלדד ב-103.

"בארץ הזו יש אנשים שיש להם פריווילגיות מסוימות כמו לכם ולי, היהודים, ויש את הפלסטינים בין אם אלה שחיים תחת הכיבוש ביהודה ושומרון או תחת האפרטהייד בתוך ישראל". בוא נגיד שתושב ישראלי שאינו יהודי יש לו פחות זכויות מאשר לתושב יהודי, מזמין אותך לקרוא את הדוח של בצלם שאומץ על ידי הרבה מאוד מוסדות חשובים לזכויות אדם".

לדבריו, "אם אני אבוא אליך הביתה, אקח לך את הבית, אתנחל בו ואחיה בתוכו ואז יום אחד אני אגיד שזה שלך והתבלבלתי, אני יוצא מהבית, אבל האנשים שלי דואגים שלא תוכל לפתוח את החלון של הבית, לא תוכל לצאת דרך הים, היבשה, לא תוכל לחיות חיים חופשיים ואני אשלוט בכל פסיק מהחיים שלך - זה אומר שיצאתי מהבית שלך?".

הוא הוסיף כי "זה מאוד עצוב לי שאתם מראיינים אותי. למה אתם מראיינים אותי? כי זה כל כך מוזר שישראלי יהודי מרשה לעצמו לכתוב דברים בגנות הצבא כביכול הכי מוסרי בעולם, זה נורא מוזר בישראל שיש אנשים שלבם מדמם כשהם רואים ילדה בת חמש נהרגת על ידי צה"ל. זה כל כך מוזר אז עושים ראיון ברדיו".

"מי שרצח את השמאל זה אנשים כמו מרב מיכאלי שהם במקום לשים מקלות בגלגלים של הכיבוש הם משמנים אותו. אני כמובן מצביע לרשימה המשותפת ואנשים כמו איימן עודה הם האחרונים שמדברים על כיבוש, נלחמים על כיבוש. אני אי שם בין חד"ש לבל"ד ואני שמח שהן רצות ביחד. אני מאמין בדמוקרטיה ושוויון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully