וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפלסטיני שדרס למוות את השוטר ברק משולם נאשם ברצח: "פגע בו בפראות"

עודכן לאחרונה: 8.8.2022 / 12:02

כתב אישום בגין רצח בנסיבות מחמירות הוגש נגד בן ה-17 מאזור רמאללה: "לא נענה לקריאות השוטרים, נסע במהירות 145 קמ"ש ודרס את השוטר". הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצרו עד תום ההליכים: "בחר לא לעצור גם במחיר של פגיעה בחיי אדם"

בווידאו: בני משפחתו של השוטר ברק משולם שנדרס למוות מדברים בשבעה/צילום: יותם רונן

הנער הפלסטיני בן ה-17 שדרס למוות את השוטר ברק משולם לפני כשלושה שבועות הואשם היום (שני) ברצח בנסיבות מחמירות. עוד מייחס לו כתב האישום שהוגש נגדו עבירות של גניבת רכב, נהיגה בלי רישיון, סיכון חיי אדם במזיד, חבלה במזיד והפרעה לשוטר.

"הנער נכנס לישראל ללא אשרת כניסה, גנב רכב ונהג בו מחולון לכיוון צפון, במהירות גבוהה וללא אורות דרך, זאת במטרה להוציאו מישראל", נכתב בכתב האישום. כיוון שברכב הותקנה מערכת של חברת "איתוראן", מיד לאחר שנגנב נמסרה תלונה על כך למשטרה.

באזור מחלף גנות הבחינו השוטרים ברכב, הפעילו סירנה וכרזו לו כמה פעמים לעצור, בעברית ובערבית. "הנאשם, אשר הבחין בניידת הסיור שדלקה אחריו, לא נענה לקריאותיהם של השוטרים ונהג צפונה לכיוון צומת רעננה בפראות, במהירות ממוצעת של 145 קמ"ש", נכתב בכתב האישום.

ברק משולם, השוטר שנדרס במחסום בשרון. דוברות משטרת ישראל
משולם/דוברות משטרת ישראל

במהלך האירוע, חסם השוטר ברק משולם את צומת רעננה לכיוון דרום. הנער הפלסטיני, שהתקרב למקום במהירות גבוהה, הבחין במחסום וסתם בחדות ימינה, כך לפי כתב האישום. "משולם, שהבחין בשינוי כיוון נסיעתו של הנאשם, רץ, נעמד על אי התנועה שישנו בצומת ופרס במהירות מחסום דוקרנים נייד על מנת לעצור אותו".

"בעוד משולם עומד על אי התנועה, המשיך הנער בנסיעתו ועלה על אי התנועה עם הרכב במהירות גבוהה ובפראות תוך שהוא פוגע עם החזית הימנית של הרכב במשולם. כתוצאה מהדריסה, מותו נקבע במקום", נכתב בכתב האישום. "לאחר הדריסה, הוא המשיך בנסיעה מהירה עד שפגע בצינור בבטון, אז הוטח בעוצמה רבה ונבלמה מהירות נסיעתו. אז, המשיך להימלט מהשוטרים בריצה ולא נענה לקריאותיהם גם כשירו באוויר".

עוד ביקשה הפרקליטות לעצור את הנאשם עד לתום ההליכים. "מעשיו מעידים על הזלזול שלו בחוק, ובשוטרים שאמונים על אכיפתו. גם כאשר הבחין המשיב במחסום משטרתי בצומת רעננה, הוא בחר להמשיך בנסיעה פרועה ולא לעצור, גם במחיר אפשרי של פגיעה בחיי אדם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully