וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש עיריית שדרות: "המדינה צריכה לחסל מחבלים בעזה כמו ביהודה ושומרון"

עודכן לאחרונה: 8.8.2022 / 8:46

עם תום מבצע עלות השחר הביע דוידי את שביעות רצונו מתוצאותיו: "ישראל יודעת לחסל מחבלים, היא צריכה לאמץ את זה כמדיניות בעזה". הוא מתח ביקורת על הימים שקדמו למבצע, בהם לא הכינו את תושבי העוטף להגבלות, וציין כי הם מצפים לפיצוי כספי עבור הימים בה הושבת האזור

בצל הדיווחים על הפסקת אש: מטחים כבדים לעוטף עזה/מערכת וואלה

ראש עיריית שדרות אמר הבוקר (שני) כי על ישראל לאמץ את מדיניות חיסול מחבלים ברצועת עזה בדומה לזו שהיא נוקטת ביהודה ושומרון. "מדינת ישראל יודעת לחסל את אויביה ויודעת לפגוע במחבלים", אמר בריאיון ל-103FM, "אני חושב שהמדינה או הממשלה צריכה לאמץ את זה כמדיניות ולא לחזור לאותה הפרדה שהייתה לפני שבוע ולפני שבועיים, שביהודה ושומרון מחסלים מחבלים ובעזה לא מחסלים מחבלים".

דוידי הביע את שביעות רצונו מהמבצע עלות השחר, שארך שלושה ימים ובמהלכו נורו מטחים כבדים ליישובי העוטף. " אני חושב שבסך הכול, המבצע הזה, מיום שישי, התנהל בצורה נכונה", אמר. "ודאי שאם היית מסתובב בשדרות אתמול בערב, אני חושב שאפילו הילדים הקטנים שישבו בבית, היו אומרים, 'אנחנו מוכנים להישאר עוד שבוע, אם זה מה שיאפשר לנו לפגוע בתשתיות של הטרור שלהם ולגרום להם להפסיק'".

אלון דוידי, ימינה. אריאל זנדברג, אתר רשמי
"המדינה צריכה לחסל מחבלים בעזה כמו ביהודה ושומרון". דוידי/אתר רשמי, אריאל זנדברג

יחד עם זאת הוא מתח ביקורת על ההגבלות שהוטלו על תושבי העוטף בימים שקדמו למבצע. "בוודאי שהבנתי למה היו הגבלות, אבל כשאתה עושה דברים כאלה, אתה מגיע לראשי הרשויות ואתה אומר להם, 'רבותיי, אני נכנס למצב מיוחד, מבטיח לכם שכל התושבים שלכם יפוצו על הנזקים שהיו להם". הוא הביע תקווה מכך שהמדינה תפצה את תושבי העוטף בהקדם.

דוידי התייחס למדיניות פתיחת המעברים והטבות לפלסטינים, ואמר כי היה צריך להתנות אותם בהשבת השבויים ברצועת עזה. הוא הוסיף כי באופן עקרוני הוא לא מתנגד לפתיחות כלכלית. "אני חושב שצריך לתת בראש, צריך לתת הרבה יותר בראש, אבל צריך לחשוב באמת איך מפתחים את הכלכלה ודואגים לכך שבסוף נצא מהמעגל הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully