וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המפכ"ל על מבצע "עלות השחר": "גורמים קיצוניים מנסים לחבר את ירושלים לאירוע"

עודכן לאחרונה: 8.8.2022 / 6:06

שבתאי ביקר במחוז הדרום של המשטרה על רקע מבצע "עלות השחר", קיים הערכת מצב וקיבל סקירה אודות פעילות המחוז במהלך המבצע. המפכ"ל פירט כי במהלך המבצע גויסו 5 פלוגות מילואים, "הקפצנו יחידות, עיבינו מערכים ונתנו את המענה גם בירושלים, לא הצליחו לגרור אותנו"

בווידאו: בן גביר, עם הגעתו להר הבית/רוני כנפו

המפכ"ל קובי שבתאי ביקר אמש (ראשון) במחוז הדרום של המשטרה, על רקע מבצע "עלות השחר". במהלך הביקור קיים הערכת מצב, סייר בתחנות המשטרה בשדרות ובאשקלון, וקיבל סקירה אודות פעילות המחוז במהלך המבצע.

שבתאי אמר לשוטרים כי גורמי הטרור מנסים לקשר את ירושלים למבצע הצבאי, במיוחד בשל העובדה כי הוא חל בתשעה באב. "כל הגורמים הקיצוניים מנסים לגרור אותנו ולחבר את ירושלים לאירוע ומהרגע שירושלים הייתה נכנסת לתמונה, אז באופן אוטומטי היא הייתה מושכת את כל תשומת הלב", הסביר.

המפכ"ל פירט כי במהלך המבצע גויסו חמש פלוגות מילואים, "הקפצנו יחידות, הבאנו כוחות, עיבינו מערכים ובסך הכול נתנו את המענה גם בירושלים, לא הצליחו לגרור אותנו", סיכם. הוא הודה לשוטרים, "אין ספק שהניסיון והוותק שיש פה לכל האנשים, המקצועיות בטיפול בזירות - מצילות חיי אדם. הרוגע שלכם, ההתנהלות המבצעית שלכם, הרגועה, מקרינה על כל הציבור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully