וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסיבת מקווה לבת שמתחתנת: כך ניצלו בשדרות שעתיים של רוגע מהרקטות

עודכן לאחרונה: 7.8.2022 / 22:31

לאחר ההודעה על הפסקת אש, יצאה משפחת מלול לחגוג לבת, טל, ערב מקווה לפני חתונתה. המשפחה מספרת כי חשבו שהאירוע לא יתקיים, ואפילו תכננו לערוך את החופה בתוך המרחב המוגן. "חשבנו שהכול יתבטל והיינו עצובים נורא"

בווידאו: חגיגות המקווה של הכלה טל מלול, לפני הפסקת האש,שדרות 7 באוגוסט 2022/יניר יגנה

לפני הפסקת האש המסתמנת, ואחרי כשעתיים של רגיעה בשדרות, בבית משפחת מלול בעיר חגגו הערב (ראשון) את ערב המקווה של ביתם טל שתתחתן מחר. הכלה, טל מלול, סיפרה שעד לפני שעתיים כלל לא הייתה בטוחה שהחגיגות יתקיימו. "בכלל לא ידענו שערב המקווה יקרה. גם לגבי החתונה שאמורה להתקיים מחר במשמר הנגב כלל לא היינו בטוחים לגביה".

טל מלול, כלה בערב מקווה, לפני הפסקת האש,שדרות 7 באוגוסט 2022. יניר יגנה
הכלה. טל מלול/יניר יגנה
יהודה מלול, עם רסיס רקטה שנפלה סמוך לביתו,שדרות 7 באוגוסט 2022. יניר יגנה
האב יהודה מחזיק רסיס רקטה/יניר יגנה

אביה, יהודה מלול, סיפר כי "האירוע היה מתוכנן לפני כמה חודשים, ובעקבות המבצע התכוונו לבטל אותו. זה היה שחור בעניים כשהבנו שלא יהיה ערב מקווה לבת שלנו. חשבנו שהכול יתבטל והיינו עצובים נורא". האב גם הראה רסיס של רקטה מיורטת שנפל סמוך לבית שלו היום.

איריס מלול גם סיפרה שלא הייתה בטוחה כי האירוע יתקיים. לדבריה, בימים האחרונים הם שהו כל הזמן בממ"ד. "ראינו שיש הפסקת אש והחלטנו לעשות בחוץ את האירוע", אמרה. "אנחנו נמצאים סמוך למרחב המוגן ואם תהיה אזעקה נרוץ אליו, הוא קרוב. לא לוקחים סיכונים. לא היינו בטוחים גם לגבי החתונה. אם לא הייתה הפסקת אש היינו מקיימים רק את החופה במקום ממוגן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully