וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה מאז שעזב את השלטון: נתניהו נפגש עם לפיד לפגישת עדכון בטחונית

עודכן לאחרונה: 7.8.2022 / 14:29

בפגישה השתתף המזכיר הצבאי לראש הממשלה אלוף אבי גיל. "אני נותן גיבוי מלא לממשלה לצד כוחות הביטחון", אמר נתניהו בסיום הפגישה. "קיבלתי עדכון מפורט, שמעתי את הדברים בקשב רב ונתתי מניסיוני כמה עצות שאני חושב שהן יכולות להועיל מאוד למדינת ישראל"

בוידאו: תקיפה צה"ל בעזה/צילום: רויטרס

בעקבות המצב הביטחוני, יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו נפגש היום (ראשון) עם ראש הממשלה יאיר לפיד לפגישת עדכון ביטחוני, לראשונה מאז שעזב את השלטון. אני נותן גיבוי מלא לממשלה לצד כוחות הביטחון", אמר נתניהו בסיום הפגישה. "קיבלתי עדכון מפורט ושמעתי את הדברים בקשב רב. נתתי מניסיוני כמה עצות לגבי תחומים שונים ואני חושב שהן יכולות להועיל מאוד למדינת ישראל". בפגישה השתתף גם המזכיר הצבאי לראש הממשלה אלוף אבי גיל.

מאז הקמת ממשלת בנט-לפיד, נתניהו לא התייצב לישיבות העדכון המחויבות על פי חוק אצל ראש הממשלה, לא אצל ראש הממשלה הקודם נפתלי בנט ולא אצל ראש הממשלה הנוכחי לפיד, והסכים לקבל עדכונים ביטחוניים רק דרך המזכיר הצבאי.

פגישת לפיד נתניהו בקרייה 7 באוגוסט 2022. חיים צח, לשכת העיתונות הממשלתית
התמונה שהפיצה לשכת יו"ר האופוזיציה בסיום הפגישה/לשכת העיתונות הממשלתית, חיים צח
פגישת לפיד נתניהו בקרייה 7 באוגוסט 2022. חיים צח, לשכת העיתונות הממשלתית
התמונה שהפיצה לשכת ראש הממשלה בסיום הפגישה/לשכת העיתונות הממשלתית, חיים צח

אתמול, ברקע הלחימה בעזה, בלשכת נתניהו פנו שוב למזכיר הצבאי של ראש הממשלה, אבי גיל, בבקשה לקבל תדרוך ביטחוני בעקבות ההתפתחויות בדרום  זמן קצר אחר כך לשכת ראש הממשלה הוציאה הודעה לתקשורת שלפיד מזמין את נתניהו לפגישת עדכון ביטחוני, ונתניהו נענה להזמנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully