וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזעקת שווא: תושבים הונחו להישאר בבתים בהתנחלות בגוש עציון מחשש לחדירת מחבלים

עודכן לאחרונה: 6.8.2022 / 15:59

פיקוד העורף הודיע על חשש לחדירת מחבלים בהתנחלות אלעזר, שבגוש עציון. זאת, לאחר שאזעקה הופעלה באזור והתושבים הונחו להישאר בבתיהם. לאחר מכן יצאה הודעה כי ההתרעה הופעלה בשל דמות חשודה שהתקדמה ליישוב, וכי לא בוצעה חדירה

בוידאו: תקיפה צה"ל בעזה/צילום: רויטרס

פיקוד העורף הודיע היום (חמישי) על חשש לחדירת מחבלים בהתנחלות אלעזר שבגוש עציון. זאת, לאחר שאזעקה הופעלה באזור. התושבים הונחו להישאר בבתיהם ולנעול את הדלתות והחלונות עד לקבלת הודעה חדשה ובירור הפרטים. כוחות הוקפצו למקום ופתחו בסריקות.

בהמשך, התבדה החשש לאירוע ביטחוני ובפיקוד העורף הסבירו כי בשל זיהוי דמות חשודה שהתקרבה לגדר של היישוב קיבלו התושבים הוראה להישאר בבתים. בדיקה העלתה כי לא בוצעה חדירה ליישוב, וכי אין סכנה לתושבים.

חשד לניסיון דקירה בצומת גוש עציון, 17 בינואר 2022. יוסף מזרחי, TPS
כוחות סורקים במקום. צומת גוש עציון/TPS, יוסף מזרחי

מוקדם יותר היום רקטה נפלה במועצה האזורית אשכול. אדם נפגע קל מרסיסים ונזק נגרם במקום. לאחר מכן, נפצעו שני חיילים שהגיעו לטפל בנפל של פצמ"ר שלא התפוצץ בעוטף ונפגעו מרסיסים של רקטה שנפלה באזורם. רסיסים של מיירט נפלו באחת השכונות בשדרות, אין נפגעים. עם זאת, נזק רב נגרם לבית בעיר שנפגע מרקטה.

אתמול פתח צה"ל במבצע עלות השחר נגד הג'יהאד האסלאמי ברצועת עזה. זאת, לאחר ימים של כוננות מורחבת בדרום מחשש לפיגועים בתגובה למעצר בכיר הארגון בשטחים באסם א-סעדי. בצה"ל אמרו כי מכת הפתיחה האווירית נמשכה 170 שניות, וטענו כי נהרגו 15 בכירים בארגון, בהם תייסיר ג'עברי. ג'עברי החליף את בהא אבו אל-עטא שחוסל במבצע "חגורה שחורה" ב-2019.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully