וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות המצב: לפיד ונתניהו צפויים לקיים פגישת עדכון

עודכן לאחרונה: 6.8.2022 / 16:18

בלשכת נתניהו פנו היום למזכיר הצבאי של ראש הממשלה בבקשה לקבל תדרוך ביטחוני בעקבות ההתפתחויות בדרום. לפיד הזמין את נתניהו לעדכון יחד עם מזכירו הצבאי. זו תהיה הפעם הראשונה מאז שהפך לראש האופוזיציה שנתניהו יתייצב לעדכון ביטחוני בלשכת ראש הממשלה

נתניהו, לפיד. אולבייה פיטוסי, פלאש 90
עד כה נפגש בנפרד עם המזכיר הצבאי. בנימין נתניהו ויאיר לפיד/פלאש 90, אולבייה פיטוסי

בעקבות המצב הביטחוני, וכמתחייב בחוק, ראש הממשלה יאיר לפיד הזמין היום (שבת) את יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו לעדכון ביטחוני, יחד עם מזכירו הצבאי - כך נמסר מלשכת ראש הממשלה. המועד המדויק ייקבע בין הלשכות.

מאז הקמת ממשלת בנט-לפיד, נתניהו לא התייצב לישיבות העדכון המחויבות על פי חוק אצל ראש הממשלה ומקבל עדכונים מהמזכיר הצבאי. כעת תהיה זו הפעם הראשונה שנתניהו יגיע לפגישת עדכון ביטחונית בלשכת ראש הממשלה.

אחרי 12 שנות שלטון, נתניהו הפך יום אחד לראש האופוזיציה. מאז הוא הוביל יחד עם ראשי הסיעות באופוזיציה קרב לוחמני שהכנסת לא ידעה כמותו שנים ארוכות נגד הממשלה, והרבה גם לנאום מעל דוכן המליאה נגד בנט ושאר חברי הממשלה. בתמונה: נתניהו באחד מנאומיו נגד הממשלה.. נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת
עד כה ביקש להיפגש עם המזכיר הצבאי בנפרד. יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו/דוברות הכנסת, נועם מושקוביץ

בלשכת נתניהו פנו כבר היום בצהריים למזכיר הצבאי של ראש הממשלה, אבי גיל, בבקשה לקבל תדרוך ביטחוני בעקבות ההתפתחויות בדרום, לפני שלשכת ראש הממשלה הודיעה על הזימון שיצא לראש האופוזיציה לתדרוך. עד עכשיו, נתניהו ביקש להיפגש רק עם המזכיר הצבאי בנפרד, ולא להגיע לעדכון אצל לפיד, והוא שיגר בקשה דומה אחרי כניסתו של לפיד לתפקיד. לאור האירועים בדרום, אומרים גורמים בלשכתו, בלשכתו, הוא יגיע מחר לפגישת העדכון הביטחונית, בין אם תהיה עם רה"מ ובין אם תהיה עם המזכיר הצבאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully