וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחות השבויים נעצרו בצעדתם לרצועת עזה: "עבורנו זה לא נגמר"

עודכן לאחרונה: 12.8.2022 / 12:21

משפחותיהם של הדר גולדין, אורון שאול ואברה מנגיסטו הגיעו לצומת יד מרדכי לציון 8 שנים לנפילת הבנים בשבי. הצועדים התעמתו עם המשטרה. אמו של ליאל גדעוני שנהרג בתקרית יחד עם הדר גולדין: "תפסיקו לשבת שם למעלה, לדבר הרבה ולעשות מעט". המשטרה עיכבה את אחד הצועדים

משפחות השבויים הגיעו בצעדה לגבול רצועת עזה: "עבורנו זה לא נגמר"/צילום: אבי רוקח

משפחותיהם של הדר גולדין, אורון שאול ואברה מנגיסטו נעצרו היום (שישי) בצומת יד מרדכי, במהלך צעדתם לגבול רצועת עזה לציון שמונה שנים לנפילתם בשבי. זאת, לאחר שצעדת המחאה החלה לפני שלושה ימים. "עבורנו זה לא נגמר", אמרה אמו של ליאל גדעוני שנהרג במבצע צוק איתן ב-2014 יחד עם הדר גולדין. "אז תפסיקו לשבת שם למעלה, לדבר הרבה ולעשות מעט - תחזריו את הבנים הביתה".

המשטרה הודיע כי עיכבה את אחד הצועדים, בעוד שמשפחת גולדין טענה כי הופעלה נגדם אלימות. "בניגוד לתיאום המוקדם ולצו אלוף, ולמרות פניות חוזרות ונשנות של כוחות הביטחון, המשיכו הצועדים בדרכם לכיוון צומת יד מרדכי תוך סיכון המשתתפים", נכתב בהודעת המשטרה. הצעידה הופסקה בצומת יד מרדכי ומהלכה עוכב מפר סדר אשר שוחרר בהמשך".

יהודה הישראלי, הפצוע הקשה ביותר במבצע צוק איתן 
הצעדה למען השבת החטופים
5 באוגוסט 2022. "הדר שלי", אתר רשמי
יהודה ישראלי, הפצוע הקשה ביותר בצוק איתן בצעדה. היום/אתר רשמי, "הדר שלי"

לצד משפחת גולדין השתתפו בצעדה גם המשפחות של אורון שאול, אברה מנגיסטו והישאם אל סייד. "הבלוף הכי גדול של הממשלות האחרונות אומרות לציבור הוא שיש מאמצים להשיב את השבויים. אין מאמצים להשיב את השבויים", אמר צור גולדין, אחיו של הדר בתחילת הצעדה. "אנחנו היום צועדים במקום שהממשלה שלנו היו צריכות לצעוד. שוחררו כל המחבלים, כל המתנות, הכספים, הכול ניתן לחמאס. ממשלת ישראל עומדת על מפתן גדר עזה, דורכת על חיילי צה"ל ועל אזרחי ישראל שנמצאים שם. היא כל היום נושאת ונותנת עם חמאס וויתרה על החיילים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully