וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החניה אסורה? לא בשבילם: מסע הנקמה של בני הזוג ממגדל היוקרה

עודכן לאחרונה: 5.8.2022 / 12:38

זוג שמתגורר בבניין יוקרה בתל אביב התפרע בלובי ובמשרדים, לאחר שהודבקה מדבקה על רכבם, משום שחנו במקום אסור. בתיעוד מהמקום נראים מסכי המחשב בעמדת השומר מכוסים במדבקות. בסרטון ממצלמות האבטחה נראה הגבר בעת המעשה כשהוא צועק "אני אראה לכם איפה החניה אסורה"

"רכב של חצי מיליון": זוג השחית את הלובי של מגדל היוקרה/מערכת וואלה

זוג שמתגורר בבניין היוקרה "Sea and Sun" בתל אביב התפרע השבוע בלובי, לאחר שמדבקת "החניה אסורה" הודבקה על רכבם, משום שהשאירו אותו במקום שבו אסור לחנות. כנקמה, הזוג הדביק ברחבי עמדת השומר ובמשרדים את המדבקות. המשטרה פתחה בבדיקת נסיבות המקרה.

בתיעוד התקרית, שאירעה ביום שלישי, ניתן לראות את המסכים של שומר הכניסה מכוסים במדבקות שעליהן כתוב "החניה אסורה". כמו כן, בסרטון ממצלמות האבטחה נראה הגבר מדביק את המדבקות בעמדת השומר, וצועק: "אני אראה לכם איפה החניה אסורה, אני אראה לכם".

"החניה אסורה", זוג שהתפרע בלובי של בניין SEA AND SUN. תיעוד ברשתות החברתיות לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים, מערכת וואלה!
עמדת השומר במגדל היוקרה/מערכת וואלה!, תיעוד ברשתות החברתיות לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

מוקדם יותר השבוע הותקף מנהל חניון "לב העיר" שבמרכז הרצליה על ידי שני אנשים. זאת, לטענתו, בשל העובדה שהעיר להם על חניה לא תקינה. העובד פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים עם פגיעת ראש, ובהכרה מעורפלת.

"מזעזע ומקומם שאדם מותקף באלימות רק בשל העובדה שניסה למלא את תפקידו כראוי", אמר ראש עיריית הרצליה משה פדלון. "אני מייחל לרפואה שלמה למנהל החניון ומצפה שהאירוע ייחקר וימוצו ההליכים כנגד התוקפים במלוא חומרת הדין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully