וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום שלישי לסגר בעוטף עזה והתושבים זועמים: "מזמינים את לפיד להגיע לישון פה"

עודכן לאחרונה: 4.8.2022 / 21:05

בעקבות החשש לנקמה על מעצר בכיר הג'יהאד האסלאמי בתחילת השבוע, תושבי העוטף סגורים ביישובים, וזאת עוד לפני שנעשו ניסיונות פגיעה כלשהם, ובזמן שברצועת עזה החיים מתנהלים על מי מנוחות. "זה לא קמפיין בחירות, אלה החיים שלנו"

בווידאו: רננה בת ה-12 מכפר עזה מזמינה את לפיד לישון אצלה בבית/קרדיט: באדיבות המצולמת

תושבי עוטף עזה נמצאים זה היום השלישי בעוצר יציאות מהיישובים, זאת בעקבות המתיחות הביטחונית השוררת באזור לאחר מעצר בכיר הג'יהאד האסלאמי בתחילת השבוע. "זה מצב שאנחנו לא מכירים, שסוגרים כבישים מחשש לירי, עוד לפני שירו בכלל", אומרים.

רננה בוצר סויסה בת ה-12 מכפר עזה קראה בסרטון מיוחד לוואלה לראש הממשלה יאיר לפיד להתארח בביתה, כדי להבין את תחושותיהם של תושבי המקום. "פה זה מרגיש שונה", היא אומרת. היא ציינה כי גם ח"כ נפתלי בנט התארח בביתה ב-2018, כשהיה שר החינוך. חברת הכנסת נירה שפק מיש עתיד הינה חברת הקיבוץ שלה.

גם הילה מורן מדמוני, תושבת שדרות, קוראת לח"כים להגיע לאזור. "זה מצב שאנחנו לא מכירים שסוגרים כבישים מחשש לירי, לפני שבכלל ירו", היא אומרת. "הייתי מצפה שבמקום שיתעסקו בקמפיין של הבחירות, שרי הממשלה יגיעו לפה. בואו לשטח לראות כיצד תושבי העוטף חיים. זה לא קמפיין זה החיים שלנו. אנחנו לא רוצים להיות קמפיין בחירות".

שר החינוך נפתלי בנט בביקור אצל משפחת בוצר סוויסה, כפר עזה, 2018. באדיבות המצולמים
בנט בבית משפחת בוצר סויסה ב-2018/באדיבות המצולמים

תושבי עוטף עזה נמצאים זה היום השלישי בעוצר יציאות מיישוביהם בעקבות חשש לנקמה על מעצר בכיר הג'יהאד האסלאמי ביום שני בלילה. כוחות צה"ל חסמו את הצירים המרכזיים באזור, וצה"ל העלה הבוקר את רמת הכוננות בעוטף עזה בשלב נוסף.

בשעות האחרונות שמי רצועת עזה התמלאו בכלי טיס לא מאוישים חמושים בכדי לאתר חוליות נ"ט של הג'יהאד האסלאמי - ולפגוע בהן. זאת, עקב התרעה קונקרטית שהג'יהאד האסלאמי הוציא לקו הבתים הראשון חוליות נ"ט במטרה לפגוע בחיילי צה"ל, אזרחים או בכלי רכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully