וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחות בעוטף עזה והישראלית שסיבכה את הזמר המצרי | וואלה! תקתקנו

עודכן לאחרונה: 3.8.2022 / 16:36

וואלה! תיקתקנו בהגשת ירדן ויזל - ההפך מכל מה שחשבתם על מבזק חדשות. הדור הבא של עולם המבזקים, שיביא את כותרות היום של אתר וואלה! מהחדשות, התרבות, הלייף סטייל ועד הסלבס בצורה קצרה, קלילה ובפורמט חדשני שלוקח השראה מעולמות הטיקטוק

בווידאו: הכוננות בדרום ובעל החיים שנמצא בארוחת הטיסה - ירדן ויזל מתקתקת את החדשות/צילום: צלמי וואלה!, רויטרס ודו"צ

החיים בעוטף עזה מושבתים גם היום: צירים חסומים, נסיעות הרכבת הופסקו, הילדים נשארו בבית ואת הלילה ישנו במקלטים. אחרי הערכת מצב הוחלט להעלות את רמת הכוננות מחשש לפגיעה באזרחים וחיילים. זה קורה מחשש לנקמה בעקבות מעצרו של בכיר הג'האד האיסלאמי. תושבי האזור מתוסכלים מהמצב. במערכת הביטחון יקיימו הערכת מצב נוספת כדי להחליט אם להוריד את הכוננות.

התמונה עם הישראלית שסיבכה את הזמר המצרי. הזמר המפורסם מוחמד רמדאן חוטף אש אחרי שתועד עם צעירה ישראלית במסיבה באי מיקונוס שביוון. הצעירה, מאיה זכריה, העלתה לטיקטוק תיעוד של רמדאן שר, רוקד ומתחבק איתה - ובן לילה התיעוד הפך לוויראלי ועורר סערה במצרים ובעולם הערבי. רמדאן כבר הסתבך לפני כשנתיים כשהעלה תמונה שלו מחובק עם עומר אדם באירוע באיחוד האמירויות. אז הוא הושעה מאיגוד האמנים במצרים.

אחרי שהפסידה מיליונים לג'וני דפ: אמבר הרד בישראל. השחקנית שעלתה לכותרות לאחרונה בעקבות המשפט המתוקשר והמכוער נגד הגרוש שלה, נצפתה מבלה במסעדה בתל אביב. נזכיר שהרד הכריזה על פשיטת רגל אחרי שחבר המושבעים קבע פה אחד שהיא שיקרה בעדותה וחייב אותה לשלם מיליוני דולרים לדפ. כנראה שאת המחירים של תל אביב היא עדיין יכולה להרשות לעצמה.

סיוט בשחקים: מכירים את זה שאתם מגלים שערה במנה ובא לכם להקיא, אז דייל בחברת התעופה הטורקית סאן אקספרס מצא ראש של נחש שהתחבא בין תפוחי אדמה והירקות. זו לא הפעם הראשונה שזה קורה לסאן אקספרס: עובדי חברת התעופה כבר דיווחו בעבר על חלזונות וחיפושיות בארוחות שהוגשו להם. חברת התעופה הודיעה שהיא פתחה בחקירה והאשימה את חברת הקייטרינג, שמצידה מסרבת לקחת אחריות על המקרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully