וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שתי מטפלות מהצפון נעצרו בחשד לאלימות נגד פעוטות

3.8.2022 / 14:32

המשטרה עצרה לחקירה את שתי המטפלות מהיישוב צורית שבמשגב בחשד לפגיעה בפעוטות בני שבועיים עד 7 חודשים. זאת בעקבות תלונות של הורים שהביעו חשש כי ילדיהם נפגעו בשל התנהגות חריגה. "היו צביטות, הטחות וטלטול של הפעוטות. זו ממש התנהגות אכזרית"

בווידאו: שתי מטפלות מהצפון נעצרו בחשד לאלימות נגד פעוטות/צילום: מצלמות אבטחה
ילדים בפעוטון - 20 אפריל 2018. משה שי, פלאש 90
ילדים בפעוטון, אילוסטרציה/פלאש 90, משה שי

שתי מטפלות נעצרו בחשד למעשי אלימות בפעוטות בישוב צורית שבמועצה האזורית משגב. השתיים נעצרו ביום ראשון על ידי שוטרי תחנת כרמיאל. הפרשה החלה לפני כשבועיים, כשהורים לפעוטות בני שבועיים עד שבעה חודשים פנו לאחראית על החינוך בישוב, ואמרו לה כי הם חוששים שילדיהן נפגעו. ההורים סיפרו על תופעות שונות שמצביעות על רגרסיה בהתנהגות הפעוטות, כמו בכי וצעקות, שלא אפיינו אותם קודם לכן.

מנהלת החינוך ביקשה כי יפנו למשטרה ולמשרד החינוך. מפקחת משרד החינוך שהגיעה למעון צפתה בצילומים שתיעדו המצלמות בגן, ולאחר מכן פנתה למשטרה. בעקבות החקירה שנפתחה, השתיים נעצרו. מדובר בשתי מטפלות מישוב אחר במשגב, אחת מהן עובדת במעון כבר שלוש שנים והשנייה בחצי השנה האחרונה.

עו"ד קארין לגטיוי, שמייצגת את משפחות הפעוטות, אמרה כי "עולה שמדובר באירועים חמורים שכללו צביטות, הטחות וטלטול של הפעוטות. זו ממש התנהגות אכזרית". לדבריה, "אנו מברכים את החלטת השופט על הארכת מעצרן של החשודות ובכך להעביר את המסר - שלהתעללות יש מחיר כבד. לצערנו, המגיפה של התעללות בקטינים בגני ילדים נמצאת בכל פינה בארץ. המסר הברור שצריך לצאת היום ממערכת המשפט היא החמרת מדיניות הענישה במקרים אלו והרתעה משמעותית מפני מעשים נבזים אלו".

יניב נסים, יו"ר הוועד המקומי בצורית, אמר כי "ההורים עדיין לא נקראו להעיד ולא צפו בצילומים. אין לנו הרבה מידע על פרטי החקירה ואנחנו מתרשמים שהמשטרה חוקרת את המקרה ביסודיות וסומכים על המשטרה. אנחנו כישוב מתמקדים בתמיכה ובליווי של המשפחות. לנו, כקהילה, יש יכולת להתארגן ולתמוך ולהיעזר במשרד החינוך ובמועצה האיזורית. אנחנו קהילה חזקה וזה בא לידי ביטוי גם בתקופות כאלה".

זה כשבועיים שהפעוטון סגור ובימים אלה הוא שב לפעול במתכונת חלקית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully