וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אבסורד": פדופיל משוחרר שנמצא בפיקוח התחזה למאמן ופגע בבן עשר ביפו

עודכן לאחרונה: 1.8.2022 / 20:24

אליאס סאבא בן ה-40 התחזה על פי החשד למאמן כדורגל כדי ליצור קשר עם הילד, שיטה שבה הוא משתמש שוב ושוב לפחות מאז 2005. הילד הפגוע הוא זה שראה לבסוף את התוקף ברחוב - והוביל למעצרו בסיוע תושבים שהיו בסמוך. "אני מפחדת שהוא ישוחרר שוב", אמרה אמו

בווידאו: פדופיל משוחרר, שנמצא תחת פיקוח, חשוד במעשה מגונה בילד בן עשר ביפו/מערכת וואלה NEWS

פדופיל משוחרר, שנמצא תחת פיקוח, חשוד במעשה מגונה בילד בן עשר ביפו. החשוד, אליאס סאבא בן ה-40, התחזה על פי החשד למאמן כדורגל כדי ליצור קשר עם הילד, שיטה שבה הוא משתמש שוב ושוב לפחות מאז 2005. מעצרו הוארך עד יום שלישי וחקירת המשטרה נמשכת.

לפי אמו של בן העשר, לפני כשבוע וחצי סאבא התקרב אל הילד כששיחק כדורגל עם חבריו, החל לשוחח עמם וטען שהוא מאמן כדורגל. "הוא נוגע בנקודת התורפה של ילדים שאוהבים את המשחק", אמרה. אז, לדבריה, הוא הסיע ילד אחר לביתו על אופניים חשמליים, חזר למגרש והציע לבנה אימונים פרטיים ולהסיע גם אותו לביתו. בשלב זה סאבא אמר שהוא צריך ללכת לשירותים וקרא לבנה לבוא עמו. שם, על פי החשד, ביצע בו את המעשה המגונה.

פדופיל משוחרר, שנמצא תחת פיקוח, חשוד במעשה מגונה בילד בן עשר ביפו
31.07.22. ללא, אתר רשמי
״הוא נוגע בנקודת התורפה של ילדים שאוהבים את המשחק״. יפו/אתר רשמי, ללא

"קשה לי, אנחנו עוברים תקופה לא קלה", הודתה האם. "התחילו לילד סיוטים, הוא לא נרדם. הוא אזר כוחות וסיפר ישר אחרי המקרה. רק אחר כך נפל לו האסימון". לאחר ששמעה מבנה על המקרה, היא דיווחה למשטרה וניסתה לאתר את סאבא, ולבסוף בן העשר היה זה שזיהה אותו מסתובב ברחובות הסמוכים. במקום התעוררה מהומה. עשרות תושבים תועדו תוקפים את החשוד, בועטים ודוחפים אותו לקרקע ומנסים לתפוס אותו. העימות נמשך גם כשהמשטרה הגיעה, עד שלבסוף הכניסה אותו לניידת ועצרה אותו.

זעמה של האם התעצם לאחר שגילתה מחבריה על עברו של סאבא - שורת הרשעות בעבירות מין בילדים, כולל אונס, רובן מלוות בהתחזות למאמן כדורגל. בעברו של סאבא נמצאות גם הפרות קודמות של צו הפיקוח על עברייני מין שאכיפתו נמצאת באחריות שירות בתי הסוהר. "זה אבסורד ומכעיס שהתנאי היה שלא יתקרב לילדים, שבן אדם שאמור להיות תחת פיקוח יכול לעשות דבר כזה", האשימה האם. "אני מפחדת שהוא ישוחרר שוב". נוכח המקרה ישנה דאגה מצד הורים ביפו, ובקבוצות הפייסבוק התושבים זועמים ועוקבים אחר הדיונים בעניינו של החשוד.

עו"ד ניר אלפסה, שמייצג את סאבא מטעם מהסנגוריה הציבורית, מסר: "החקירה בתיק בעיצומה, החשוד מסר את גרסתו לאירוע בחדר החקירות, והוא מכחיש שפגע מינית בילד. אנו ממתינים למיצוי החקירה, ומקווים שמשטרת ישראל תיתן דעתה לאלימות שספג החשוד מאזרחים טרם מעצרו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully