וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסף מרצפת בטון - ותקף עובר אורח: אישום נגד המחבל שביצע את הפיגוע בבני ברק

עודכן לאחרונה: 31.7.2022 / 12:31

פלסטיני בן 33 נאשם שתקף בתחילת החודש את יצחק דהן על הגשר שמחבר בין בני ברק בגבעת שמואל, וגרם לו לשני שברים בגולגולת, דימום מוחי וירידה בשמיעה. ביום הפיגוע, לפני שיצא מביתו, הוא הותיר מכתב לבני משפחתו שבו הוא מסביר כי "נענה לקריאת הג'יהאד"

בווידאו: גבר נדקר כשצעד על גשר הולכי הרגל מעל כביש 4 סמוך לגבעת שמואל לכיוון בני ברק, 5 ביולי 2022/מד"א

אחמד רשדאן, פלסטיני בן 33, הואשם היום (ראשון) כי ניסה לרצוח יהודי באמצעות מרצפת בטון בגשר המחבר בין בני ברק וגבעת שמואל בתחילת החודש, ממניע לאומני. כתב האישום מייחס לו מעשה טרור של ניסיון רצח ושל חבלה חמורה בנסיבות מחמירות, כמו גם שיבוש מהלכי משפט.

התקרית התרחשה ב-5 ביולי. באותו יום, על פי כתב האישום, הגיע רשדאן לגשר המחבר בין גבעת שמואל ובני ברק, אסף מרצפת בטון והכניס אותה לשקית. הוא בחר בקורבן - יצחק דהן - והכה בו באמצעות מרצפת הבטון, וזה נפל והחל לדמם בראשו. הוא סבל משני שברים בגולגולת, דימום מוחי וירידה בשמיעה. רשדאן השליך את הלבנה ונמלט מהמקום.

הגשת כתב אישום נגד מוחמד רשדאן שביצע את הפיגוע בגשר גבעת שמואל, בימ"ש מחוזי ת"א, 31 ביולי 2022. אבשלום ששוני, פלאש 90
"נענה לקריאת הג'יהאד". רשדאן, במרכז התמונה/פלאש 90, אבשלום ששוני
יצחק דהן, נדקר כשצעד על גשר הולכי הרגל מעל כביש 4 סמוך לגבעת שמואל לכיוון בני ברק, בי"ח שיבא תל השומר, 6 ביולי 2022. קרין שגיא
הפצוע בפיגוע. יצחק דהן/קרין שגיא

עוד עולה מכתב האישום כי הנאשם הגיע למקום יומיים לפני התקרית כדי לבחון אם המקום מתאים למימוש תכניתו, ושוב למחרת כדי לבצע את המעשה - אך נמלך בדעתו. ביום הפיגוע, לפני שיצא מביתו, הוא הותיר מכתב לבני משפחתו שבו הוא מסביר כי "נענה לקריאת הג'יהאד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully