וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לפיגוע בבני ברק: גבר הותקף בראשו ונפצע באורח קשה

עודכן לאחרונה: 5.7.2022 / 11:52

לפי המשטרה, אלמוני דקר את הגבר על גשר הולכי רגל בכביש גהה, בין בני ברק לגבעת שמואל, ופונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים שיבא בתל השומר. נסיבות המקרה עדיין נבדקות, והמשטרה פתחה בסריקות אחר התוקף

בווידאו: גבר נדקר כשצעד על גשר הולכי הרגל מעל כביש 4 סמוך לגבעת שמואל לכיוון בני ברק, 5 ביולי 2022/מד"א

תושב בני ברק, בן 46, נדקר הבוקר (שלישי) בגשר להולכי רגל בכביש גהה, בין בני ברק לגבעת שמואל, בידי אלמוני. המשטרה בודקת את החשד שמדובר בפיגוע ופתחה בסריקות לאיתור התוקף, אך נסיבות התקרית עדיין נמצאות בבדיקה. הנדקר פונה להמשך טיפול רפואי בבית החולים שיבא בתל השומר.

ד"ר ציון זיבלי, מנהל מחלקת נוירוכירורגיה במרכז הרפואי שיבא תל השומר אמר כי "הפצוע נמצא כרגע בחדר הלם, מצבו בינוני ולא נשקפת סכנה לחייו. עוד אמר כי "החבלות בראש הן קשות מאוד ולכן אני מעריך שהחשוד פגע בו בחפץ כבד".

מהמרכז הרפואי שיבא נמסר מוקדם יותר כי הפצוע הגיע לבית החולים כשהוא "סובל מפגיעת ראש ומצבו מוגדר קשה אך יציב". "בעלי קם בבוקר, הלך להתפלל ובדרכו, כשעלה על גשר, הגיע היורה מולו, הסתכל עליו, הוציא משהו משקית שנשא עמו ונתן לו שלוש מכות חזקות בראש", מספרת אשתו של הפצוע. "לפי בעלי, הייתו לו חזות ערבית, אבל מעבר לזה לא יודעים כלום". עוד סיפרה כי "אף אחד לא היה על ידו, המחבל ברח וכשבעלי התקדם קצת הוא הזעיק עזרה". השניים, גרים בבני ברק ויש להם שישה ילדים.

גבר נדקר כשצעד על גשר הולכי הרגל מעל כביש 4 סמוך לגבעת שמואל לכיוון בני ברק, 5 ביולי 2022. מד"א
זירת האירוע, כביש 4 סמוך לגבעת שמואל לכיוון בני ברק/מד"א
גבר נדקר כשצעד על גשר הולכי הרגל מעל כביש 4 סמוך לגבעת שמואל לכיוון בני ברק, 5 ביולי 2022. מד"א
זירת האירוע, כביש 4 סמוך לגבעת שמואל לכיוון בני ברק/מד"א

לפני שבוע ניסה פלסטיני, תושב אזור בית לחם בשנות ה-20 לחייו, לדקור בסכין שוטרים המוצבים באחד משערי הר הבית בעיר העתיקה בירושלים. משלא הצליח במעשה, הוא נמלט חזרה אל מתחם הר הבית. כוחות משטרה ומשמר הגבול החלו בסריקות אחר החשוד במטרה לאתרו, ולאחר כשעה של חיפושים עצרו אותו.

לפני כחודשיים עצרה המשטרה פלסטיני בן 22 חמוש בגרזן באזור השומרון, בחשד שתכנן לבצע פיגוע דקירה. מחקירת המקרה עלה כי החשוד הסתובב באזור במשך כשעה וחיפש ישראלים העומדים לבדם כדי לפגוע בהם. בחיפוש ברכבו של הפלסטיני נמצא מכתב התאבדות, בו נכתב כי הוא בדרכו לבצע פיגוע "נקמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully