וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכדי להגביר הרתעה: עונש מאסר של שנה וחצי יוטל על משחיתי גדר ההפרדה

עודכן לאחרונה: 29.7.2022 / 12:57

אלוף פיקוד המרכז קבע כי לכל הפחות שישה חודשים מתקופת המאסר לא יהיו על תנאי. החקיקה מגיעה בהמשך לעבודת מטה של הפרקליטות הצבאית ועל רקע אירועי הביטחון במהלך "שובר גלים", ביניהם הפיגועים בשטחי ישראל שבוצעו על ידי פלסטינים שנכנסו דרך הפרצות השונות

בווידאו: עבודות להקמת החומה בצפון קו התפר/צילום: דוברות משרד הביטחון

מפקד פיקוד המרכז חתם על תיקון חקיקה הקובע מאסר של לפחות 18 חודשים לנאשמים בהשחתת גדר הביטחון בגדה המערבית, כך נודע לוואלה. עוד נקבע בתיקון שתוקפו שנתיים, כי לכל הפחות שישה חודשים מתקופת המאסר - לא יהיו על תנאי.

תיקון החקיקה מגיע בהמשך לעבודת מטה של הפרקליטות הצבאית, שבחנה דרכים לקידום האכיפה נגד חשודים הפוגעים בגדר ההפרדה. זאת, על רקע אירועי הביטחון במהלך "שובר גלים" והפיגועים בשטחי ישראל שבוצעו על ידי פלסטינים שנכנסו דרך הפרצות השונות. עבודת המטה הוצגה למפקד פיקוד המרכז שקיבל את ההמלצה וקבע בדין החל ביהודה ושומרון עונש מינימום למורשעים בעבירת חבלה בגדר הביטחון.

פרצות בגדר המערכת בגזרת ג'נין 20 ביוני 2022. אמיר בוחבוט
פרצות בגדר המערכת בגזרת ג'נין, החודש שעבר/אמיר בוחבוט

לפני כחודש שלושה רעולי פנים עם כלים בידיהם פרצו לקיבוץ בחן בעמק חפר, בכוונה לפרוץ לבתים. פעולה מהירה של גורמי הביטחון בישוב הבריחה אותם.

המחבל ראאד חאזם ממחנה הפליטים ג'נין שביצע בחודש אפריל את פיגוע הירי בתל אביב, חדר לשטח הקו הירוק באזור שער הדוקטור, לא רחוק מקיבוץ בחן והמועצה המקומית זמר. הוא נעמד בפתח הבר "אילקה" בתל אביב, פתח באש ורצח שלושה בני אדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully