וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עתידם נגדע ברגע אחד: מתן ויובל חיכו לטיול עם החברים בסיני - ממנו לא חזרו

עודכן לאחרונה: 29.7.2022 / 9:22

יובל קשת ומתן לוזון, מדריכים בפנימיית בויאר בירושלים, נהרגו בתאונת דרכים קטלנית בחזרה מחופשה בסיני. הוריה של יובל מחיפה ספדו: "הייתה נסיכה קסומה שאבדה לנו, לא מעכלים את האסון". אחותו של מתן לוזון מפתח תקווה: "מחכים לך בבית שיחזירו אותך אלינו בפעם האחרונה"

פינוי הפצועים מהתאונה בסיני, שבה נהרגו שני ישראלים/תיעוד מבצעי מד"א, דוברות בית חולים יוספטל

יובל קשת בת ה-24 ומתן לוזון בן ה-26 הם שני הצעירים שנהרגו אתמול (חמישי) בתאונת דרכים בחזרה מחופשה בסיני. השניים היו מדריכים בפנימיית בויאר בירושלים ויצאו לטיול עם חבריהם - שהסתיים באסון.

לוזון, מפתח תקווה, היה בעבר חניך בפנימיה ובהמשך הפך למדריך ועבד במקום כשנתיים. קשת, הייתה בוגרת בית הספר הריאלי העברי בחיפה, ובוגרת שבט "כרמל" של הצופים.

התמונה האחרונה של יובל קשת עם חבריה בסיני, 28 ביולי 2022. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, עיבוד תמונה
הטיול הסתיים באסון. התמונה האחרונה בחופשה/עיבוד תמונה, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

הוריה של יובל סיפרו כי היא אהבה את ההדרכה בפנימייה. "היה לה אור בעיניים, היא אהבה מאוד להיות שם ותכננה ללמוד פסיכולוגיה", אמרו. "במשך 24 שנים היא הייתה נסיכה קסומה שאבדה לנו ולא מעכלים את האסון שפקד אותנו. אנחנו לא מבינים מה קרה, אובדן שלא נתפס. בחיים לא כעסה, היא הייתה מדהימה ומוכשרת".

המשפחה הוסיפה וסיפרה כי יובל חיכתה בקוצר רוח לטיול לסיני ודיברה עליו רבות. המשפחה שיתפה כי הם עדיין לא יודעים הרבה מפרטי התאונה או את נסיבותיה, וכי כעת ידוע להם רק כי הייתה זו תאונה חזיתית.

עוד בוואלה!

שני צעירים נהרגו בתאונת דרכים בסיני, חמישה נוספים נפצעו

לכתבה המלאה
יובל קשת, נהרגה בתאונת דרכים בסיני, 28 ביולי 2022. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, עיבוד תמונה
"נסיכה קסומה שאבדה לנו", יובל קשת/עיבוד תמונה, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

אחיה של יובל, עמיר קשת, סיפר לוואלה כי "יובל הייתה כזו ששמה את ערך הנתינה בראש מעיניה, ואת עולם ההדרכה בעדיפות עליונה, כערך עליון שהוביל אותה בחיים, מגיל צעיר ועד ליומה האחרון כשיצאה עם חבריה לצוות ההדרכה בפנימייה". אחיה המשיך ושיתף כי "היא הייתה בן אדם יפה, מקסים וטוב לב. אני לא זוכר אפילו בנאדם אחד שלא אהב אותה".

אחת מחברותיה מחברותיה של יובל כתבה: "אני לא נושמת, איזו בחורה מדהימה את יובל. כמה רגישות, חמלה, אנושיות וראיית הטוב היו בך. אני יודעת מקרוב שנגעת בכל כך הרבה אנשים, בכל כך הרבה חניכות וחניכים. זה לא נתפס בגכלל. אבדה ענקית. הלב שלי שבור בשביל החניכים והחניכות שכל כך אהבו אותך".

משה מתן לוזון, ב 26 , נהרג בתאונת דרכים בדרך חזרה מחופשה בסיני. 29 ביולי 2022. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים, תמונות גולשים
חייו נגדעו ברגע. לוזון/תמונות גולשים, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים

סמדר בן עמי, אחותו של מתן, אמרה כי המשפחה המומה ומרוסקת. "מתן אהוב ליבי, אח שלנו הקטן, איננו", כתבה בפוסט בפייסבוק. "מחכים לך בבית, שיחזירו אותך אלינו בפעם האחרונה", הוסיפה וציינה כי פרטי הלוויה ימסרו בהמשך.

ראש העיר פתח תקווה, רמי גרינברג, אמר כי מדובר באירוע קורע לב וקשה לעיכול. "מתן שימש מדריך בפנימיה בירושלים ובגיל 25 חייו ועתידו נגדעו ברגע אחד", אמר. "בשם תושבי פתח תקווה אני שולח את תנחומי הכנים למשפחותיהם של במנוחים ולכל מכיריהם".

תאונת דרכים בסיני. 28 ביולי 2022. ללא, אתר רשמי
הזהירו את הנהג לנסוע לאט יותר. זירת התאונה בסיני, אתמול/אתר רשמי, ללא

בתאונת הדרכים נפצעו עוד חמישה צעירים נוספים, אחד במצב קשה וארבעה במצב בינוני התאונה אירעה כשקבוצת החברים היו בדרכם במיניבוס לגבול ישראל ומצרים באזור נואיבה. אביה של אחת הצעירות שנפצעה בתאונה סיפר כי חברי הקבוצה הבחינו שהנהג נוסע מהר במיוחד, והזהירו אותו לנסוע לאט יותר. חמשת הפצועים פונו על יד מטוסי צה"ל אל בית החולים יוספטל שבאילת להמשך קבלת טיפול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully