וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני צעירים נהרגו בתאונת דרכים בסיני, חמישה נוספים נפצעו

עודכן לאחרונה: 29.7.2022 / 8:12

יובל קשת בת ה-24 ומשה מתן לוזן בן ה-26, מדריכים בפנימיית בויאר בירושלים, נהרגו בזמן שנסעו במיניבוס בדרכם לגבול עם ישראל סמוך לנואיבה. מסוקים של צה"ל הוקפצו לגבול עם מצרים, כדי לפנות במהירות את הפצועים הנוספים בתאונה. "הנהג נסע מהר והם ביקשו ממנו להאט"

פינוי הפצועים מהתאונה בסיני, שבה נהרגו שני ישראלים/תיעוד מבצעי מד"א, דוברות בית חולים יוספטל

יובל קשת ומשה מתן לוזון, מדריכים בפנימיית בויאר בירושלים נהרגו אתמול (חמישי) בתאונת דרכים בסיני, אדם אחד נפצע קשה וארבעה נוספים נפצעו בינוני. התאונה אירעה כשהישראלים היו בדרכם במיניבוס לגבול באזור נואיבה. מסוקים של צה"ל הוקפצו לגבול עם מצרים, כדי לפנות את הנפגעים במהירות לבית החולים יוספטל באילת.

אחת ההרוגות היא יובל קשת בת 24 מחיפה, הוריה סיפרו כי היא אהבה את ההדרכה בפנימייה. "היה לה אור בעיניים, היא אהבה מאוד להיות שם ותכננה ללמוד פסיכולוגיה", אמרו. "במשך 24 שנים היא הייתה נסיכה קסומה שאבדה לנו ולא מעכלים שפקד אותנו. אנחנו לא מבינים מה קרה, אובדן שלא נתפס. בחיים לא כעסה, היא הייתה מדהימה ומוכשרת".

התמונה האחרונה של יובל קשת עם חבריה בסיני, 28 ביולי 2022. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, עיבוד תמונה
התמונה האחרונה של יובל קשת ומתן לוזון לפני התאונה בסיני/עיבוד תמונה, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

אחת מחברותיה מחברותיה של יובל כתבה: "אני לא נושמת, איזו בחורה מדהימה את יובל. כמה רגישות, חמלה, אנושיות וראיית הטוב היו בך. אני יודעת מקרוב שנגעת בכל כך הרבה אנשים, בכל כך הרבה חניכות וחניכים. זה לא נתפס בגכלל. אבדה ענקית. הלב שלי שבור בשביל החניכים והחניכות שכל כך אהבו אותך".

אלברט גבאי, אביה של אחת הנפגעות בתאונה סיפר בשיחה עם וואלה כי "ברגע שראיתי שיש תאונה בסיני ושיש נפגעים הלב שלי התחיל לדפוק. הייתה לי תחושה אבהית שהיא מעורבת בזה, ראיתי את השחור ביותר. התקשרתי לכל מי שמכיר שהיה איתה, לא הגיבו ולא ענו. התקשרתי לבת השנייה שלי, להשיג את אחת הבנות והיא אמרה שאין מה לדאוג. בסוף היא התקשרה, לא היה קליטה והתנתק, אבל העיקר ששמעתי את קולה והבנתי שהיא בסדר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
יובל קשת, נהרגה בתאונת דרכים בסיני, 28 ביולי 2022. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, עיבוד תמונה
"אובדן שלא נתפס". יובל קשת/עיבוד תמונה, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

"היא הייתה בהלם והבנתי שיש לה פגיעה ברגל. היא סיפרה שהם נסעו עם נהג מצרי, הוא נסע מהר והם הזהירו אותו לנסוע לאט והייתה תאונה קשה", המשיך האב. "אני מנהל איתה שיחות ועוקב אחרי הסיפור הזה. זה אסון גדול היא איבדה אנשים מאוד יקרים, אלו אנשים שבאו לבית שלנו, חבר קרוב וחברה קרובה שהיו חיים פה. אנשים שעובדים איתה זה צוות שיצאו ושלחו לנו תמונות של כמה כיף להם, ובגלל זה החליטו להוסיף עוד יום. אני פחדתי מסיני בגלל דבר אחר - בגלל הטרור".

תאונת דרכים בסיני. 28 ביולי 2022. ללא, אתר רשמי
זירת התאונה בסיני, אתמול/אתר רשמי, ללא

אריאל גרוסמן שנמצא בחופשה בחצי האי אמר לוואלה: "נסענו מהגבול לכיוון דהב, בדרך לאזור נואיבה ראינו בצד של הכביש לכיוון הגבול עם ישראל טרנזיט מעוך, מלא אמבולנסים מסביב, בלאגן. ראינו אנשים פצועים, קצת מבוהלים, המשכנו לנסוע ורק עכשיו הבנו מה קרה".

לאחר מכן שלושה בני אדם נהרגו בתאונת בין שני כלי רכב בכביש 6 סמוך לקריית גת. צוותי רפואה שהגיעו לזירה נאלצו לקבוע את מותם של גבר בשנות ה-30 לחייו וגבר ואישה כבני 40. צוותי ההצלה מצאו את הנפגעים ללא רוח חיים לכודים בתוך כלי הרכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully