וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משרד החינוך ישלול את רישיונם של 6 בתי ספר במזרח ירושלים בעקבות הסתה נגד המדינה

עודכן לאחרונה: 28.7.2022 / 18:38

בספרי הלימוד של בתי הספר נמצאו תכנים בעייתיים נגד חיילי צה"ל ומדינת ישראל, ביניהם לפי משרד החינוך תמיכה באסירים ומאבקם המזוין, פגיעה מכוונת בצוותים רפואיים וטענות על טבח צבאי. מנהלי המוסדות זומנו לשימוע ויקבלו את רישיונם הקבוע בסוף השנה אם התכנים ישונו

בווידאו: שרת החינות מתייחסת לעיצומי המורים/מערכת וואלה!

שרת החינוך יפעת שאשא ביטון הודיעה היום (חמישי) כי הנחתה לשלול את הרישיון הקבוע של שישה בתי ספר במזרח ירושלים בעקבות הסתה נגד ישראל וצה"ל בספרי הלימוד. במקום, יינתן להם רישיון על תנאי לשנה, שבמהלכה ייבחן אם שינו את התכנים.

התכנים הבעייתיים התגלו במבצע אכיפה שקיים אגף אכיפה במינהל רישוי בקרה ואכיפה במשרד החינוך. לפי משרד החינוך, הם כללו "האדרת אסירים ומאבקם המזוין במדינת ישראל, עלילות על מניעת טיפול מחולים ופגיעה מכוונת בצוותים רפואיים, האשמות באחריות למשבר המים ברשות וטענות קשות על הרג, גירוש וטבח צבאי".

שרת החינוך יפעת שאשא ביטון, ישיבת ממשלה, 19 ביוני 2022. אלכס קולומויסקי, פול
"המנהלים זומנו לשימוע". שאשא ביטון/פול, אלכס קולומויסקי

מנהלי בתי הספר התיכון מכללת אבראהימיה, אל-אימאן יסודי בנות, אל-אימאן על יסודי בנות, אל-אימאן על יסודי בנים ושני בתי ספר יסודיים לבנים של אל-אימאן, שמונים כ-2,000 תלמידים, זומנו לשימוע והרישיון הקבוע יושב להם בסוף השנה אם התכנים ישונו.

"הסתה כנגד מדינת ישראל וחיילי צה"ל בספרי הלימוד של ילדים בבתי הספר היא תופעה בלתי נסבלת שתטופל בחומרה", אמרה שאשא ביטון. "מי שבמוסדות הלימוד שלו יימצא הסתה ודברי שטנה ושנאה כנגד מדינת ישראל וסמליה - רישיונו יישלל. הסתה ושנאה - לא בבית ספרנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully