וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה והפרקליטות בוחנות פתיחה בחקירה נגד פעיל הליכוד שקרא "להוציא להורג פרקליטים"

עודכן לאחרונה: 27.7.2022 / 13:56

גולש הטוויטר ופעיל הליכוד מיכאל בן שושן הוקלט מסביר שבעיניו יש "לעשות משפט ראווה, לתפוס אנשים שהשתמשו בכוח שלהם ולהוציא להורג". כעת במשטרה ובפרקליטות בוחנים פתיחה בחקירה פלילית נגדו. במפלגה מתנערים מהשתייכותו ודבריו

משרד המשפטים. ראובן קסטרו
משרד המשפטים/ראובן קסטרו

במשטרה ובפרקליטות בוחנים פתיחה בחקירה פלילית נגד פעיל הליכוד שקרא ברשת להוציא להורג אנשים שעובדים בפרקליטות המדינה בגין "בגידה במוסדות המדינה". ההתבטאות הוקלטה ב"ספייס", כלי של טוויטר לשיחות מרובות משתתפים. בליכוד מתנערים מדבריו והשתייכותו למפלגה.

הדובר, מיכאל בן שושן, אמר באותה שיחה כי "יש לי זווית ראייה קצת קיצונית אבל מהירה ופותרת את כל הבעיות. עושים משפט ראווה, מוצאים את האנשים שיש הרבה ראיות לתפוס אותם... שהשתמשו בכוח שלהם להשחית - צובע קיר בצבע לבן, מעמיד אותם בשורה, מוציא להורג".

הדברים עוררו כעס גדול ברשת, ומשתמשים רבים תייגו את משטרת ישראל בתגובה להקלטה. בעקבות הדברים, חברת הכנסת נעמה לזימי (עבודה) הודיעה כי הגישה תלונה למשטרה נגד הדובר, שאותו זיהתה כמיכאל בן שושן, בגין הסתה לרצח.

דבריו של מיכאל בן שושן בשיחת הטוויטר

במפלגת הליכוד הדגישו בהודעה שיצאה כמה שעות לאחר התבטאותו כי בן שושן אינו פעיל ליכוד מאז שנת 1998, ויו"ר המפלגה ח"כ בנימין נתניהו גינה בתקיפות את הדברים שאמר. "זאת לא דרכנו, זו אינה דרך הליכוד. אני מגנה בכל תוקף את האמירות המסוכנות הללו ודורש מהמשטרה לפתוח מייד בחקירה", אמר נתניהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully