וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם תפתרו את האשליה האופטית הזו בשש שניות אתם תשברו את שיא העולם

עודכן לאחרונה: 18.10.2022 / 2:02

האשליה האופטית הבאה נועדה לבחון את יכולות הזיהוי שלכם. בתמונה מתחבאות מספר חיות שחלקן ממש לא פשוט לזהות, בכמה מהן הצלחתם להבחין? הפיתרון נמצא בסוף הכתבה

כמה בעלי חיים אתם רואים בתמונה?/@kingpuzzle37/

אשליות אופטיות רבות בוחנות מה אתם רואים קודם, או מה אתם רואים בתמונה לא ברורה שלפניכם. האשליה האופטית הבאה שתוצג בפניכם תגרום לכם לגרד בראש לזמן מה. בתמונה הבאה אתם תצטרכו למצוא את החיות שמתחבאות בין ומתחת להרים.

אם גללתם כבר למטה כדי לנסות ולהתחיל לזהות וראיתם רק מעט מהחיות, חיזרו ובדקו שוב. בתמונה יש שש סוגים שונים של חיות שאפשר למצוא, חלקן גדולות, חלקן קטנות - אבל כמה מהם אתם הצלחתם לגלות? בניו יורק פוסט נטען כי רק 17 אחוזים מבין בני האדם יכולים לזהות את כל החיות שמתחבאות בתמונה. לנעשה ב-SUN טוענים שאפשר לשבור את שיא העולם אם מוצאים את כל שש החיות בפחות משש שניות.

אם אתם לא מצליחים, זה לא אומר עליכם יותר מדי, ואל תפחדו, יד עוד רבים וטובים כמוכם. אחרי שתנסו למצוא בעצמכם אנחנו נעזור לכם לגלות היכן נמצאות החיות.

אשליה אופטית של בעלי חיים. BhaviniOnline, צילום מסך
כמה חיות מסתתרות בתמונה?/צילום מסך, BhaviniOnline

כמה חיות מצאתם?

1
2
3
4
5
6
13567 משתתפים

והתשובה היא...

הפרפר היא החיה שהכי קל לזהות, ורבים מכם מזהים אותו מיד, הוא מתחבא בתחתית התמונה בשיחים ליד הפרחים. כשבוחנים את התמונה מקרוב, ניתן למצוא חיות נוספות שמתחילות לצוץ. בצד שמאל במרכז העץ, נמצא קרוקודיל. כשמתקדמים עם כיוון השעון, יש גמל שאוכל פרי מהעץ קרוב להר. ארנב נמצא ממש מעל הראש של הגמל.

שני האחרונים הם הקשים ביותר. הראשון הוא עופר צעיר שנמצא כחלק מגזע העץ הימני וחלקו נמצא גם בדשא, ובתחתית, מתחבא כחלק מהדשא, נמצא גם נחש.

אשליה אופטית של בעלי חיים. BhaviniOnline, צילום מסך
הנה הפתרון/צילום מסך, BhaviniOnline

חלק מהאנשים טענו כי מדובר באשליה קלה מדי עבורם. "מצאתי את כל החיות תוך עשר שניות", טען אחד, שני הוסיף: "יותר מדי קל, מצאתי אותם תוך 17 שניות". שלישי טען ששבר את השיא: "מצאתי את כל החיות ב-8 שניות". גאון נוסף אומר שיש יותר משש חיות: "למעשה מצאתי תשע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully