וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח: אישה בת 30 נורתה למוות בלוד

עודכן לאחרונה: 27.7.2022 / 22:25

צוות מד"א שהגיע לזירה איתר את האישה ללא סימני חיים וקבע את מותה במקום. במשטרה אומרים כי האישה, רבאב אבו סיאם, גרושה ואם ל-3 ילדים, הייתה מאויימת וקיבלה אזהרה ככל הנראה מבני משפחתה שלא להגיע לעיר. שעות ספורות לפני המקרה נורה למוות גבר בן 45 בעוספיה

חשד לרצח: בת 30 נורתה למוות בלוד/תיעוד מבצעי מד"א, יותם רונן

רבאב אבו סיאם (30) נורתה למוות הערב (שלישי) בלוד. צוותי מד"א שהגיעו לזירה ברחוב בן יהודה בעיר קבעו את מותה במקום. המשטרה פתחה בסריקות אחר החשודים בירי, לצד איסוף ממצאים בזירה.

חובש מגן דוד אדום איתן שנור שטיפל באישה סיפר: "הפצועה שכבה כשהיא מחוסרת הכרה וסובלת מפציעה חודרת בגופה. ביצענו בדיקות רפואיות אבל היא הייתה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה".

במשטרה אומרים כי אבו סיאם, גרושה ואם לשלושה ילדים, הייתה מאויימת וקיבלה אזהרה בסוף השבוע ככל הנראה מבני משפחתה שלא להגיע לעיר. היא התגוררה בדרום לאחר שסרבה להכנס למקלט לנשים נפגעות.

זירת הרצח בלוד 26 ביולי 2022. מד"א
זירת הרצח בלוד, הערב/מד"א

שכן של הנרצחת ששוחח עם וואלה! סיפר ששוטרים שהגיעו לזירה התעמתו עם הנוכחים, הכו אותם באלות ועשו שימוש בגז מדמיע.

יו"ר נעמת, חגית פאר, גינתה את המקרה ואמרה כי "האלימות נגד נשים בישראל היא מכת מדינה. הדיווחים לפיהם מדובר במקרה שהיה ידוע לרשויות ובאישה מאוימת מחדדים את גודל המחדל והפער בין המציאות לטיפול המדינה בנושא".

שעות ספורות לפני המקרה בלוד נורה למוות גבר בן 45 בעוספיה. הגבר, ג'וזף רוחאנה, עד לאחרונה מנהל עסק למזון מהיר בדלית אל כרמל, נורה בבטנו ובראשו בעת שישב ברכב, כמאה מטרים מביתו, ליד מסגד בשכונת הבדואים ביישוב. הוא נפצע אנושות והגיע לבית החולים ללא רוח חיים. במקביל, במקום התפתחה קטטה; המשטרה הגיעה למקום ופתחה בחקירה.

עוד בוואלה!

חשד לרצח בעוספיה: גבר בן 45 נורה למוות ברכבו

לכתבה המלאה
ג׳וזף רוחאנה. פורטל הכרמל, אתר רשמי
ג׳וזף רוחאנה/אתר רשמי, פורטל הכרמל

לפי עמותת יוזמות אברהם, בת ה-30 שנורתה למוות היא האדם ה-63 שנהרג בנסיבות של אלימות ופשיעה השנה. 52 מהקורבנות נורו למוות.

המשטרה פתחה בסריקות אחר חשודים בירי, לצד איסוף ממצאים בזירה על ידי חוקרי המז"פ במסגרת חקירה שנפתחה. מפקד מחוז המרכז ניצב אבי ביטון קיים הערכת מצב בזירת הרצח, יחד עם פיקוד המחוז ומרחב השפלה. בתום הערכת המצב ציין ביטון כי מדובר באירוע חריג שייחקר בעדיפות עליונה, לנוכח חומרתו ונסיבות ביצועו. חקירת הרצח הוטלה על היחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב המרכז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully