וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוג מצא פולש בביתם, לאחר מכן נחשפה המזימה המצמררת שלו

4.9.2022 / 0:58

אזקיאל זאיאס שרץ במשך כמה שבועות בביתם של ג'יימס ובריטני קמפבל שהיו בחופש. לאחר מכן התברר: הוא תכנן לבצע בהם "ניתוח סקסואלי" ולכרות את ידיהם

בריטני קמפבל מספרת על איך גילו את הגבר שחי בביתם/Brittany Campbell

הסיפור הבא יכול לפרנס כל סרט אימה איכותי: תארו לכם שאיש זר מתחבא בבית שלכם וצופה בכם בסתר בכל יום במשך שבועות או אפילו חודשים. זה בדיוק מה שקרה לזוג התמים בריטני וג'יימס קמפבל בביתם שבהונולול, הוואי.

אחרי שהגיעו לעימות פנים אל פנים עם הפולש שחי בסתר בביתם הם גילו ראיות למזימה החולנית שלו כאשר בדיעבד מסתבר שהוא תכנן לשלוף אותם מהמיטה, לבצע בהם "ניתוח סקסואלי" ולקטוע את הידיים שלהם כדי להשתיל אותם במישהו אחר. "הוא רצה לשחק ברופא וחולה איתנו, ולא בדרך הילדותית והחמודה של זה", סיפרה בריטני המזועזעת.

בפרק הבכורה של הסדרה "Phrogging: Hider In My House" של רשת Lifetime, שיתפו בני הזוג את סיפורם, שעלה לכותרות בתחילה בשנת 2019. "Phrogging" היא תופעה מפחידה שבה אנשים מגלים בני אדם שחיים בסתר בבתיהם - במקומות נסתרים כמו הקירות, חללים נטושים, מרתפים או עליות גג. על פי יוצרי הסדרה, מסתבר שהתופעה הזו רחוקה מלהיות אגדה אורבנית והם גילו בסביבות 300 מקרים דומים.

צפו בסיפור המצמרר

לאחר שהתחתנו ועברו להונולולו עם שני ילדים בשנת 2019, בני הזוג קמפבל התחילו לשים לב לדברים קטנים מוזרים. הם מצאו ארגזים פתוחים במוסך, חפצים שהוזזו ממקומם, מצלמת האינטרנט שלהם נדלקה בלילה ובריטני שמעה את הדלת נטרקת "משום מקום". ג'יימס, לעומת זאת, הודה שחשב שהיא הייתה פרנואידית והוא היה מתוסכל מאשתו. בריטני, לעומת זאת, אמרה שהחוויה הותירה אותה "על סף התמוטטות נפשית מוחלטת".

ג'יימס גם נזכר שראה צל של אדם מחוץ לביתו יום אחד, לפני שנתקל בהודעה מוזרה שהושארה בלוח השנה שעל השולחן. היה כתוב בה: "השיקום שלך מתחיל היום. עשה כמוני: בחר בית, נקה אותו, הגדר את כל המכשירים". עם זאת, הוא הניח שבריטני כתבה את זה עבורו ופשוט רצתה שהוא ינקה את הבית.

בספטמבר 2019, המשפחה נסעה לטיול לשבוע וכשחזרו להוואי, הבחינו לראשונה שהאופניים של ג'יימס היו בשביל שמוביל לחנייה ומיד הם ידעו שמשהו לא בסדר. בזמן שהילדים חיכו במכונית, ג'יימס פתח את המוסך ומצאו שהוא הפוך ומבולגן לגמרי. כשהם ניסו לפתוח את הדלת הראשית של הבית, הם נתקלו בקשיים לפתוח אותה.

"הצלחנו לפתוח רק חריץ קטן בדלת וראינו גבר בתוך הבית שלנו", סיפרה בריטני, "הוא לבש את הבגדים של ג'יימס וניסה למנוע מאיתנו מלהיכנס לבית". "הוא ניסה להחזיק את הדלת סגורה ואמר 'זה לא הבית שלכם' בצורה מאוד רגועה", שיחזר ג'יימס. בהתחלה הזוג חשב שמדובר בהומלס או אדם מכור לסמים שמצא מחסה בביתם כשהם לא היו בסביבה.

האיש ניסה להרגיע אותם ואמר שהוא "טיפל בחתול שלהם" בזמן שהם היו בחופש, מה שגרם לבריטני לרוץ פנימה לבדוק את חיית המחמד שלהם. הם מצאו אותו בתוך כלוב, ללא מים. היא גם אמרה שהבית נראה כאילו האיש "עשה ספירת מלאי" של כל מה שהיה בפנים.

המשטרה הגיעה ועצרה אותו ולפי בני הזוג הוא התנהג בצורה מאוד אגבית לגבי כל החוויה הקשה. "זה היה באמת כאילו האדם הזה לא חשב שהוא עושה משהו יוצא דופן", אמרה בריטני.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
גבר זר שהסתתר בבית של זוג. khon2, צילום מסך
גבר זר שהסתתר בבית של זוג/צילום מסך, khon2

אלא שאחרי שהוא נעצר ואחרי שנערך חיפוש משטרתי בבית, האמת המצמררת החלה להיחשף. מסתבר שהגבר שזוהה בתקשורת בשם אזקיאל זאיאס, היה בבית הרבה יותר זמן ממה שהם חשבו ושהיתה לו תוכנית מבעיתה לבצע בהם ניתוח שיהפוך אותם למין חדש של בני אדם שהוא קרא לו "אוכלי כל".

הם מצאו מגבת עם סכינים עליה שהונחה ליד זוג המחשבים שלהם. במחשב אחד, היה מסמך טקסט על המסך שכותרתו, "אוכלי הכול: שיקום לאנשים כמו חולדות", וכן "פרטים אינטימיים" על דברים שהוא "יכול היה לדעת רק אם הוא היה מקשיב לשיחות הפרטיות שלנו", סיפרה בריטני: "הוא איכשהו ידע שבעלי ואני מנסים להביא תינוק לעולם. הוא כתב שאני צריכה לוותר על הניסיון ללדת ולהתמקד בילדים שיש לי. האדם הזה התבונן בנו".

פולש. צילום מסך, צילום מסך
"חדר העבודה" של אזקיאל/צילום מסך, צילום מסך

"הטקסטים שלו פירטו שיש לבצע פרוצדורות כירורגיות באשתי ובילדיי. מצאנו מעין נסיובים שמסומנים לשימוש על 'אוכלי כל'", סיפר ג'יימס, "הוא חיפש סרטונים ברשת על איך להסיר זרוע בצורה כירורגית, הוא חיפש גם איך לעשות ניתוח לשינוי מין".

בריטני אמרה שזייאס חיפש גם באתרי אינטרנט לקנות שולחנות ניתוח, כמו גם הוראות כיצד לבצע ניתוחים מסוימים בבית. "הוא חקר דרכים ליישם את התוכניות האלה שהיו לו", אמר ג'יימס.

בני הזוג עזבו מאז את הוואי כיוון שלא הצליחו לחיות בבית בו התרחשה הטראןמה בזמן שהפולש שחי בביתם שוחור ממעצר בפיקוח - לפני שנעצר שוב בגין פריצה לכאורה למקדש. בעודו ממתין למשפט באשמת פריצה, הוא הואשם בהריגת אסיר נוסף והואשם ברצח מדרגה ראשונה ורצח מדרגה שנייה בשנת 2020 ונמצא כעת במתקן לבריאות הנפש ממתין למשפט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully