וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ארד קושנר חשף: "חליתי בסרטן ב-2019"

עודכן לאחרונה: 26.7.2022 / 8:04

מי שהיה יועצו הבכיר של דונלד טראמפ כתב בספרו כי הוא חלה בסרטן במהלך תפקידו, ועבר ניתוח ללא שהדבר נחשף. לדבריו, הנשיא דאז זימן אותו לשיחה סגורה בחדר הסגלגל, שם אמר לו שהוא יודע על מחלתו. "הוא אמר לי: 'מבין שאתה רוצה לשמור דברים כאלה לעצמך. אתה תהיה בסדר"

בווידאו: השקת השדולה לקידום הסכמי אברהם/צילום: רוני כנפו וערוץ הכנסת

ג'רארד קושנר, יועצו הבכיר לשעבר של דונלד טראמפ, שנשוי לביתו איוונקה טראמפ, חלה בסרטן בלוטת התריס ב-2019 - כך פורסם היום (שלישי) בסוכנות הידיעות רויטרס, שציטטה קטעים מתוך ספרו של קושנר, שעתיד לצאת לאור בחודש הבא.

בספר קושנר מספר על הפעם בה הרופא של הבית הלבן, שון קונלי, סיפר לו על מצבו, כששהו על מטוס הנשיא, בדרכם לטקסס. הרופא אמר לו שתוצאות הבדיקה שלו מצביעות על כך שיש לו סרטן, והם "צריכים לקבוע ניתוח באופן מידי".

קושנר עבר את הניתוח באותה השנה, לפני חג ההודיה, והצליח לשמור בסוד את העובדה שחלה בסרטן, וזאת על אף ההדלפות לתקשורת בבית הלבן. הוא מספר שלא ידע על כך שטראמפ עצמו יודע על מחלתו: "יום לפני הניתוח טראמפ קרא לי לחדר הסגלגל וביקש מהצוות לסגור את הדלת. 'אתה חושש מהניתוח?' הוא שאל אותי.

ג'ארד קושנר לקראת העלייה לטיסה מסחרית ראשונה מישראל לאמירויות, 31 באוגוסט 2020. תומר נויברג, פלאש 90
חלה בסרטן במהלך תפקידו ב-2019. קושנר/פלאש 90, תומר נויברג

"שאלתי אותו איך הוא יודע על הניתוח. 'אני הנשיא', הוא אמר לי. 'אני יודע הכל. אני בין שאתה רוצה לשמור דברים כאלה לעצמך. גם אני רוצה לשמור דברים כאלה לעצמי. אתה תהיה בסדר, אל תדאג לעבודה, אנחנו מסודרים כאן'".

הוא מציין כי חלק ניכר מבלוטת התריס שלו הוסרה במהלך הניתוח, שנערך במהלך משא ומתן מתוח על הסכם הסחר עם סין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully