וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טליה השגיחה על ילדים במתחם הטרמפולינות ונפצעה רגע לפני הגיוס: "חייבים לבדוק מה קרה שם"

עודכן לאחרונה: 25.7.2022 / 17:16

שיפור קל חל במצבה של טליה בן משיח שנפצעה במתחם איי ג'אמפ בראשון לציון. אמה, לימור, אמרה בריאיון לוואלה כי טרם התברר מה גרם לתקרית הקשה - אולם היא סומכת על המשטרה בבירור העניין. לדבריה, מנהלי המתחם הביעו עניין והציעו עזרה. "מחר זה יכול לקרות למישהו אחר"

ד״ר תומר מימון משיבא בנוגע לצעירה שנפלה מגובה ב'איי ג'אמפ' בראשון לציון/דוברות שיבא

שיפור קל חל היום (שני) במצבה של טליה בן משיח שנפצעה שלשום במתחם איי ג'אמפ בראשון לציון. אמה, לימור, אמרה בריאיון לוואלה כי היא נמצאת בהשגחה רפואית. "בעזרת השם, מקווים לטוב", הוסיפה.

טליה מתגוררת בבת ים ותכננה להתגייס לצבא באוקטובר. היא עבדה במתחם כמדריכה כמה חודשים, ובעת התקרית השגיחה על הילדים במקום. "היא כנראה החזירה את הילדים כל פעם אחרי שעשו את המתקן", הסבירה אמה. "באיזשהו שלב משהו שם התנתק, לא ברור אם הרתמה או הקשירות, זה נמצא כרגע בחקירה משטרתית. הגעתי לשם וראיתי את המקום והגובה של המשטח, והבנתי שהיא הייתה בלי קסדה. אני לא יודעת מה הנהלים אבל בכל מקום שעובדים בגובה חייבים לשים קסדה".

בן משיח הוסיפה כי סמנכ"ל ומנהל הסניף הביעו התעניינות המשפחה והציעו עזרה. "אני רוצה שיבדקו מה קרה, אם עבדו שם לפי הנהלים. אם משהו לא היה תקין עם הציוד, למה היא נפלה. אם יש מקום של רשלנות - מישהו יצטרך לתת את הדין. שולחים לשם ילדים קטנים, מחר זה יכול לקרות למישהו אחר. אנחנו במדינה מתקדמת, אסור לזלזל בדברים כאלה, אבל אתן למשטרה לעשות את שלה".

מתחם הטרמפולינות בראשון לציון. מד"א
המתחם בו אירעה התקרית, אתמול/מד"א
איי גאמפ ראשון לציון. לפי סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים, אתר רשמי
מתחם איי ג'אמפ בראשון לציון/אתר רשמי, לפי סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים

טליה, בת 18 נפצעה אתמול בנפילה ממתקן אומגה בפארק הטרמפולינות. צוותי מד"א שהגיעו למקום העניקו לה סיוע רפואי ופינו אותה לבית החולים שיבא תל השומר. היא נפלה מגובה של כשמונה מטרים מהמשטח שממנו יוצאים למסלול האומגה. מבדיקה ראשונית עלה כי היא הייתה עם רתמה וטרם התברר כיצד נפלה. כמו כן, המשטרה ממשיכה לבדוק את נסיבות האירוע. מקבוצת איי ג'אמפ נמסר כי "מקרה פציעת עובדת סניף ראשל"צ נמצא בבדיקה".

חברת איי ג'אמפ, מפעילת הפארק, היא בעלת מספר פארקים ברחבי הארץ, כולל בחיפה, בפתח תקווה, בירושלים, באגם מונפורט ובמרכז קנדה. הפארקים כוללים מלבד טרמפולינות מתקני אקסטרים נוספים ובהם קירות טיפוס, הליכה על חבל וגשרים תלויים. בסניף ראשון לציון קיימת גם רכבת הרים אישית. הוא מחולק לאזור המותאם לילדים ולאזור של פעילות אקסטרימית שחלק גדול ממנה מתקיים בגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully