וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לונדון: מתה בדירתה ולא התגלתה במשך שנתיים וחצי - כעת מגיעה התנצלות

עודכן לאחרונה: 24.7.2022 / 18:32

במשך שנתיים הדיירים בבניין חזרו והתלוננו לחברת הנכסים פיבודי על ריח מצחין שעלה מן הדירה ועל תולעים. החברה לא יצרה קשר עם הדיירת, שילה סיליאון - וניתקה ביוני 2020 את אספקת הגז לדירתה

חברת ניהול נכסים בבריטניה התנצלה לאחר שהתגלה כי אחת מהדיירות שלה הלכה לעולמה בדירתה לפני שנתיים וחצי, כך על פי דיווחים בתקשורת הבריטית.

שילה סיליאון, בת ה-58, נמצאה בדירתה בפקהאם, שכונה בדרם מזרח לונדון, בפברואר, והזיהוי שלה נעשה בסופו של דבר באמצעות רישומי השיניים שלה.

הדיירים בבניין חזרו והתלוננו לחברת הנכסים פיבודי על הריח המצחין שעלה מן הדירה ועל תולעים בקיץ 2019. החברה מצדה "עשתה מאמץ" ליצור קשר עם הדיירת ולבסוף ניתקה את אספקת הגז לדירה.

"לא שאלנו את השאלה הבסיסית: האם שילה בסדר?" הודה מנכ"ל פיבודי איאן מקדרמוט. "התנצלנו בפני המשפחה. אנחנו מצטערים עמוקות על מה שקרה. ההתנצלות הגדולה ביותר מגיעה לדיירים של נכס לורד'ס קורט, הם אמרו לנו שמשהו לא בסדר".

שילה סיליאון מתה בדירתה בשכונת פקהאם בלונדון ולא נמצאה במשך שנתיים וחצי. @WhyUfikelate, Twitter, אתר רשמי
שילה סיליאון סבלה ממחלת קרוהן/אתר רשמי, @WhyUfikelate, Twitter

הקשר האחרון של סיליאון היה עם הרופא שלה באוגוסט 2019, ובאותו חודש גם הפסיקה לשלם את שכר הדירה שלה. חברת פיבודי ניתקה את אספקת הגז לדירה ביוני 2020.

מחקירה שלאחר המוות עלה כי אי אפשר לקבוע בדיוק את סיבת המוות בשל הרקבון המתקדם שבו נמצאה גופתה לאחר שנתיים וחצי. עם זאת, סיליאון סבלה ממחלת המעיים קרוהן. מחקירה עלה כי למשטרה ולחברת פיבודי היו כמה הזדמנויות למצוא את סיליאון, אף אלה פוספסו.

"כל מוות הוא עצוב. אך לשכב ככה בלי שימצאו אותך במשך יותר משנתיים זה דבר שקשה לתפוש ב-2022", אמר הפתולוג ג'וליאן מוריס.

מנכ"ל פיבודי הוסיף כי "ביקשנו מהמשטרה להתערב. הם התקשרו אלינו והבטיחו לנו ששילה בחיים. ברור שזה לא היה המקרה. היינו צריכים לזהות את הסימנים קודם לכן". המשטרה המטרופוליטנית אמרה באוקטובר 2020 כי נציג של פיבודי יצר קשר כדי לבקש שיבדקו מה מצבה של הדיירת, וכי המשטרה "הודיעה בטעות" לחברה כי היא בחיים.

המשטרה "הודיעה בטעות" לחברה כי היא בחיים

דובר של המשטרה הוסיף כעת כי "התגובה היתה מבוססת על מידע שהיה במערכות המשטרה. איש הצוות שתיעד את המידע הלא נכון אינו עובד בעבור המשטרה יותר. אנחנו מתנצלים מעומק לב על הטעות ועל כל סבל שנוצר בשל כך למשפחה של סיליאון".

גופתה של סיליאון נמצאה בפברואר על ידי שוטרים שפרצו לדירתה לאחר שהדיירים שמעו את דלת המרפסת שלה נטרקת שוב ושוב במהלך סופה. שרידי השלד שלה נמצאו במצב מאוזן. היא לבשה מכנסי פיג'מה כחולים וחולצה לבנה. "חומר בצבע חום היה מסביב לגופה, ככל הנראה תוצאה של הרקבון", אמרה המשטרה.

הדיירים אמרו ל-BBC כי החששות שלהם לא נלקחו ברצינות על ידי המשטרה. אחד השכנים אמר: "כמה מביך - 89 תלונות והם סגרו את התיק בהתבסס על דברי המשטרה. כולנו חושבים אותו הדבר. באמת. הכל מלים ואין שום פעולה. הדברה עיקרי הוא שאיננו רוצים שמישהו נוסף יעבור את מה ששילה עברה - ואת מה שאנחנו עברנו. לאיש לא מגיע יחס כזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully