וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעירה נפלה ממתקן אומגה בראשון לציון, מצבה קשה

עודכן לאחרונה: 23.7.2022 / 22:12

הצעירה בת ה-18, מדריכת אומגה במתחם הטרמפולינות איי ג'אמפ, נפלה מגובה של כ-8 מטרים מהמשטח שממנו יוצאים למסלול האומגה. צוותי מד"א שהגיעו למקום העניקו לה סיוע רפואי ופינו אותה לביה"ח במצב קשה. למקום הגיעו נציגים של המשטרה ומשרד העבודה

אילוסטרציה טרמפולינה. ShutterStock
"הפצועה שכבה על הרצפה כשהיא בהכרה מעורפלת". טרמפולינת אקסטרים (אילוסטרציה)/ShutterStock

צעירה כבת 18 נפצעה היום (שבת) באורח קשה לאחר שנפלה ממתקן אומגה בפארק הטרמפולינות "איי ג'אמפ" שבראשון לציון. צוותי מד"א שהגיעו למקום העניקו לה סיוע רפואי ופינו אותה לבית החולים שיבא תל השומר. הצעירה, מדריכת אומגה במתחם, נפלה מגובה של כשמונה מטרים מהמשטח שממנו יוצאים למסלול האומגה. מבדיקה ראשונית עלה כי הצעירה הייתה עם רתמה. בשלב זה עדיין לא ברור כיצד נפלה והמשטרה בודקת את נסיבות האירוע בשיתוף משרד העבודה.

פרמדיקית מד"א נעמי צבי וחובש רפואת חירום במד"א רונן אברהמי שהיו במקום סיפרו לאחר המקרה: הפצועה שכבה על הרצפה כשהיא בהכרה מעורפלת וסובלת מחבלות בראש ובגפיים. הענקנו לה טיפול רפואי שכלל קיבועים ומתן תרופות ופינינו אותה לבית החולים כשמצבה קשה, שם היא הורדמה והונשמה". מהמרכז הרפואי שיבא נמסר כי הצעירה הוכנסה לחדר ההלם.

למקום הגיעו נציגים של המשטרה ומשרד העבודה. מקבוצת איי ג'אמפ נמסר כי "מקרה פציעת עובדת סניף ראשל"צ נמצא בבדיקה".

פעילויות האקסטרים מתקיימות בגובה

חברת איי ג'אמפ, מפעילת הפארק, היא בעלת מספר פארקים ברחבי הארץ, כולל בחיפה, בפתח תקווה, בירושלים, באגם מונפורט ובמרכז קנדה. הפארקים כוללים מלבד טרמפולינות מתקני אקסטרים נוספים ובהם קירות טיפוס, הליכה על חבל וגשרים תלויים. בסניף ראשון לציון קיימת גם רכבת הרים אישית. הוא מחולק לאזור המותאם לילדים ולאזור של פעילות אקסטרימית שחלק גדול ממנה מתקיים בגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully