וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מותו של מלך האקסטרים: יונתן בן משה טרנגו הוא ההרוג בתאונת הצניחה באיטליה

עודכן לאחרונה: 22.7.2022 / 19:14

טרנגו היה מטפס הרים מוכר ומחבר הספר "מדריך הטיפס הישראלי המקיף". אתמול יצא יחד עם חבר נוסף אל אחת מפסגות המון בלאן בכדי לקפוץ בחליפת רחיפה, אך מצא את מותו בתאונה. בשנים האחרונות התגורר טרנגו בספרד, ושם על פי בקשת משפחתו הוא ייקבר

יונתן בן משה טרנגו הוא הישראלי שנהרג אתמול (חמישי) בתאונת הצניחה באחת מפסגות המון בלאן שבאיטליה. טרנגו היה מטפס הרים מוכר ומחבר ספר הדרכה בנושא. בשנים האחרונות התגורר בספרד, שם לפי בקשת משפחתו גם יקבר.

טרנגו יצא אתמול יחד עם חבר, אזרח ספרדי, אל ההר, כשבשלב מסויים הזעיק החבר שאיתו עזרה.ככל הידוע השניים הגיעו לנקודת ביניים בגובה 2,561 מטר בסביבות השעה 07:00 בבוקר ומסרו שהם רוצים לטפס על פסגה של 3,251 מטר, ואז לקפוץ בחליפת רחיפה, כשפתיחת המצנח נעשית רק לפני הנחיתה. כוחות חילוץ מקומיים עמלו כשעה עד שהצליחו להגיע אליו ונאלצו לקבוע את מותו במקום.

יונתן בן משה טרנגו בפסטיבל סרטי צילום באוויר, בחודש שעבר
מתוך דף הפייסבוק שלו
22 ביולי 2022. סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אתר רשמי
יונתן בן משה טרנגו בפסטיבל סרטי צילום באוויר, בחודש שעבר מתוך דף הפייסבוק שלו 22 ביולי 2022/אתר רשמי, סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

עדיין לא ברור אם הם אכן הגיעו לפסגה או קפצו מאזור אחר. איש יחידת החילוץ בהר אמר לוואלה! כי "היה לא פשוט להגיע אליו כי הוא נפל למים". המשטרה המקומית פתחה בחקירה ומסרה כי יצרה קשר עם שגרירות ישראל באיטליה.

ממשרד החוץ נמסר כי הם "מכירים ומטפלים באירוע הטרגי", וכי הם מלווים את המשפחה ומסייעים בסידורי הטסת המנוח לקבורה בישראל. אולם, לאחר מכן התברר כי בכוונת המשפחה להעביר הארון לקבורה בספרד.

הספר שחיבר יונתן בן משה טרנגו, בנהרג בתאונת צניחה באיטליה. סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים, אתר רשמי
הספר שחיבר יונתן בן משה טרנגו/אתר רשמי, סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים

גורמים מקומיים אומרים שלא היו הרוגים בתאונות צניחה באזור מון בלאן לאחר שיא תאונות ב-2016, שבעקבותיו ראש עיריית שאמוני, בצד הצרפתי, אסר טיסות בשמי האיזור, צעד שבא לאחר שצעיר התרסק ואיבד את חייו כשהתרסק אל בית בבנייה במרכז העיירה. בצד האיטלקי אין מגבלות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully