וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראלי בן 45 נהרג בתאונת צניחה באיטליה

עודכן לאחרונה: 21.7.2022 / 22:19

הישראלי, שטיפס יחד עם חברו, אזרח ספרד, לאחת מפסגות המון בלאן בעיירה באיטליה, נהרג בתאונת צניחה באמצעות חליפת כנפיים. בתום מאמצים, איתרו אותו כוחות חילוץ מקומיים וקבעו את מותו. "לא היה פשוט להגיע אליו כי הוא נפל למים". המשטרה יצרה קשר עם שגרירות ישראל

ישראלי כבן 45 נהרג היום (חמישי) בתאונת צניחה באחת מפסגות המון בלאן, באיזור העיירה קורמאיור באיטליה. חברו שהיה איתו, אזרח ספרדי, לא נפגע והזעיק עזרה. כוחות חילוץ מקומיים עמלו כשעה עד שהצליחו להגיע אליו ונאלצו לקבוע את מותו במקום. ככל הידוע, השניים הגיעו הבוקר לנקודת ביניים בגובה 2,561 מטר בסביבות השעה 07:00 בבוקר ומסרו שהם רוצים לטפס על פסגה של 3,251 מטר, ואז לקפוץ בחליפת רחיפה, כשפתיחת המצנח נעשית רק לפני הנחיתה.

טיסה בחליפת כנפיים. 21 ביולי 2022. מאט הובר, אתר רשמי
רצו לטפס על פסגה של 3,251 מטר, ואז לקפוץ בחליפת רחיפה/אתר רשמי, מאט הובר

עדיין לא ברור אם הם אכן הגיעו לפסגה או קפצו מאזור אחר. איש יחידת החילוץ בהר אמר לוואלה! כי "היה לא פשוט להגיע אליו כי הוא נפל למים". המשטרה המקומית פתחה בחקירה ומסרה כי יצרה כבר קשר עם שגרירות ישראל באיטליה.

ממשרד החוץ נמסר כי הם "מכירים ומטפלים באירוע הטרגי". "המחלקה לישראלים בחו"ל, באגף הקונסולרי במשרד החוץ וקונסול ישראל ברומא, מלווים את המשפחה בשעתה הקשה ומסייעים בסידורי הטסת המנוח לקבורה בישראל", מסרו. אולם, לאחר מכן התברר כי בכוונת המשפחה להעביר הארון לקבורה בספרד.

גורמים מקומיים אומרים שלא היו הרוגים בתאונות צניחה באזור מון בלאן לאחר שיא תאונות ב-2016, שבעקבותיו ראש עיריית שאמוני, בצד הצרפתי, אסר טיסות בשמי האיזור, צעד שבא לאחר שצעיר התרסק ואיבד את חייו כשהתרסק אל בית בבנייה במרכז העיירה. בצד האיטלקי אין מגבלות.

פסגות המון בלאן באיזור העיירה קורמאיור באיטליה. רועי פנקובסקי, אתר רשמי
פסגת המון בלאן/אתר רשמי, רועי פנקובסקי

לפני כיומיים נהרג ישראלי נוסף בעת טיול בחו"ל. דוד אוחנה, תושב ירושלים בן 22, נהרג בבודוטה שבקולומביה כתוצאה מאלרגיה לחלב. אוחנה נחשף למוצרי חלב במסעדה מקומית ביום שלישי שעבר. הוא הובהל לבית חולים מקומי במצב קשה, אך הצוות הרפואי לא הצליח לייצב את מצבו והוא מת לאחר כמה ימים.

מוקדם יותר החודש נהרג ישראלי נוסף, דרור סמדג'ה בן ה-7, מנפילה מחלון דירת תיירים בקומה רביעית של בניין בברצלונה שבספרד, שם שהה עם משפחתו.

  • עוד באותו נושא:
  • איטליה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully