וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחות הרוגי אסון מירון זועמות על התנערות נתניהו מאחריות: "רק הוא לא ידע כלום"

עודכן לאחרונה: 21.7.2022 / 16:03

בני משפחות הנספים הגיבו לדברי רה"מ בזמן האסון, בעדותו בפני ועדת החקירה, לפיהם אינו אחראי לאירוע. "‏עצוב שחמשת המ"מים של ז'בוטינסקי הפכו לחמשת הל"מדים - לא קראתי, לא ראיתי, לא שמעתי, לא קיבלתי, לא ידעתי", אמר לוואלה! ישראל דיסקין, ששכל את אחיו

בווידאו: רה"מ לשעבר בנימין נתניהו בפני ועדת החקירה לאסון מירון/צילום: לע"מ

משפחות הרוגי אסון מירון תוקפות היום (חמישי) את בנימין נתניהו, ראש הממשלה בזמן האסון, שהתנער היום בעדותו בפני ועדת החקירה הממלכתית מאחריות לאירוע. "‏עצוב לי לראות איך חמשת המ"מים של ז'בוטינסקי הפכו להם לחמשת הל"מדים - לא קראתי, לא ראיתי, לא שמעתי, לא קיבלתי, לא ידעתי", אמר לוואלה! ישראל דיסקין, ששכל את אחיו באסון.

"במהלך כל שנות כהונתו של נתניהו ידעו בכל המשרדים הממשלתיים על הסכנות החמורות בהר, אך בחרו לדבוק ב'תרבות הסמוך', מה שהוביל לאסון הנורא הזה", הוסיף דיסקין, "תשובות נתניהו אינן מניחות את הדעת, וטענותיו כי לא היה מודע לכך שההר הוא פצצה מתקתקת מדאיגות לא פחות".

נתניהו מעיד בוועדת מירון: רה"מ לא מתערב בנושא הזה
21.07.22. לשכת העיתונות הממשלתית
התנער מאחריות. נתניהו בעדותו בפני הוועדה, היום/לשכת העיתונות הממשלתית

שי צרפתי, שאיבד את אביו באסון, אמר לוואלה כי "ביבי, כמו קודמיו ביתר הוועדות, לא ראה, לא שמע, לא ידע וחילק לעצמו ציונים נהדרים". "הוא אמר שהוא ראש הממשלה היחיד שעשה הכול וטיפל, וכמו שראינו - אם זה הטיפול של אז חבל מאוד", תקף. "היה עדיף שבמקום לבוא ולחלק ציונים לעצמו, היה מגלה טיפה אחריות על כל מה שקרה, חוץ מלהגיד כמה הוא טוב לא שמענו יותר מדי".

"לא הגיוני שהוא ראש ממשלה 12 שנה ובכל כהונתו דיברו כל כך הרבה על להכין את התשתיות, התקבלו כל כך הרבה החלטות ממשלה שלא יושמו והוא לא ראה, לא שמע, לא ידע, קם בוקר אחד בהיר וקורה מה שקורה", אמר צרפתי בזעם. "פשוט לא הגיוני, לא סביר בעליל, נוראי, ולפחות המינימום של המינימום היה צריך להגיד גם לי יש חלק מהאחריות וזה לא נאמר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully