וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעיר מרמאללה פרץ מחסום משטרתי בראשון לציון - ונורה על ידי שוטרים

עודכן לאחרונה: 21.7.2022 / 9:50

לאחר הביקורת על חוסר האונים של המשטרה במחסומים בעקבות דריסתו למוות של השוטר ברק משולם, השוטרים פתחו באש לעבר הצעיר והוא נפצע קל. בתום מרדף הוא נתפס ופונה לבית החולים ולאחר מכן נחקר. בהמשך יובא לדיון בהארכת מעצרו

בווידאו: בני משפחתו של השוטר ברק משולם שנדרס למוות מדברים בשבעה/צילום: יותם רונן

צעיר בן 20, תושב רמאללה, נעצר הבוקר (חמישי) בתום מרדף משטרתי לאחר שפרץ מחסום עם רכב גנוב בראשון לציון. הצעיר התנגש בניידת שהוצבה במקום ובתגובה השוטרים פתחו בירי ובמרדף אחריו - עד שעצרו אותו באזור באר יעקב. הוא נפצע קל מהירי ולאחר טיפול בבית החולים הובא לחקירה ובהמשך היום יובא לדיון הארכת המעצר בבית משפט השלום בראשון לציון.

סמוך לשעה 4:00 התקבל דיווח במוקד המשטרה על רכב גנוב הנע ברחבי העיר ראשון לציון. "שוטרי תחנת ראשון לציון פרסו לפנות בוקר מחסום ייזום עם קבלת הדיווח", נמסר מהמשטרה. בהמשך, החשוד הגיע במהירות ופרץ את המחסום המשטרתי.

ברק משולם, השוטר שנדרס במחסום בשרון. דוברות משטרת ישראל
ברק משולם/דוברות משטרת ישראל

בתחילת השבוע השוטר ברק משולם בן ה-29 נדרס למוות על ידי תושב רמאללה בן 17 במחסום בכביש 4 במהלך ניסיון הימלטות. לפי החשד, הנער דרס את השוטר עם רכב אותו גנב קודם לכן מאזור גוש דן. לאחר הדריסה, החשוד נמלט מהרכב וברח מהזירה רגלית. שוטרי תחנת כפר סבא עצרו אותו באזור השרון בתום סריקות בסיוע מסוק משטרתי.

בתוך כך, הורה מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי על הקמת צוות תחקיר מבצעי תוך חידוד הוראות הפתיחה באש. המפכ"ל ביקש לבחון את ההיערכות המבצעית של השוטרים, והדגיש כי שוטר רשאי לפתוח באש לעבר כל מי שמסכן את חייו בעת ניסיון לפרוץ מחסום משטרתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully