וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ניצלנו ממוות": אב וילדיו חולצו מסירה שהתהפכה מול חופי אשדוד

עודכן לאחרונה: 20.7.2022 / 1:16

על כלי השיט היו 5 אנשים והם חולצו מהים כשהם בהכרה מלאה. הפצועים נמשו מהמים ע"י השיטור הימי וכוחות חיל הים. צוות מד"א שהוזעק למקום חבר אליהם על המזח, עטף אותם בשמיכות והעניק להם טיפול רפואי. 4 פונו לבית החולים אסותא כשהם במצב קל. לא דווח על נעדרים נוספים

הגעת כוחות משטרה עקב דיווח על כלי שייט שככל הנראה התהפך מול נמל אשדוד, עליו כמה אנשים.. אתר רשמי, מד"א
לא דווח על נעדרים נוספים. הזירה הלילה/מד"א, אתר רשמי

סירה התהפכה הלילה (שלישי) מול חופי אשדוד. על כלי השיט היו חמישה אנשים ביניהם שני מבוגרים ושלושה ילדים - והם חולצו מהמים כשהם בהכרה מלאה. צוות מד"א שהוזעק למקום העניק להם טיפול רפואי ראשוני ופינה ארבעה מהם, גבר בן 42 וילדיו: נער בן 16, נער בן 13 וילד בן 8 לבית החולים אסותא באשדוד כשהם במצב קל. לא דווח על נעדרים נוספים.

עם הדיווח על המקרה במוקד המשטרה הוזעקו לזירה יחידת השיטור הימי בלכיש. בשיתוף עם כוחות של חיל הים, הם פעלו לאיתור כלי השיט שהתהפך וחילוץ כל האנשים שהפליגו עליו ושהו על הסיפון - מפעיל הסירה, האב ליאור, ושלושת ילדיו. חובשים של מד"א שהוזעקו אף הם למקום חברו לנפגעים שנמשו מהים על המזרח ועטפו אותם בשמיכות, תוך שביצעו בהם בדיקות רפואיות.

זירת התהפכות הסירה מול חופי אשדוד. 20 ביולי 2022. לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אתר רשמי
4 פונו לאסותא. הזירה הלילה/אתר רשמי, לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

"לבן שלי יש עוד חודשיים בר מצווה והוא רצה לעשות שיט", שחזר ליאור האב. "יצאנו מנמל אשדוד לשיט - שאחרי חצי שעה נעצר. פתאום כל הסירה התמלאה במים והתחלנו לשקוע. שלפתי החוצה את הבן הקטן שלי והגדולים יצאו בעצמם. לקחתי מזרון שהיה בסירה ונתתי לילד הקטן, הגדולים שחו ובמשך חצי שעה היינו במים. חייגנו למשטרה ואמרנו שאנחנו תקועים. ניצלנו ממוות. אם לא היה את המזרון זה לא היה נגמר כך - היה לנו נס. הילדים התחילו להתייעף ואז הגיעו חיל הים ומצאו אותנו".

החובשים של מד"א ברוך הרשקוביץ ומשה פולבש סיפרו כי עם קבלת הדיווח על הסירה שהתהפכה הם הוזנקו לכיוון החוף. "באמצעות מוקד 101 של מד"א בוצע תיאום מול חיל הים שדיווח שהם משו את הנפגעים ומחלצים אותם לבסיס", שחזרו החובשים. "נכנסו עם האמבולנסים לבסיס ועלינו למזח על מנת לחבור לנפגעים. הגבר ושלושת הילדים היו בהכרה מלאה ורטובים. ביצענו בדיקות רפואיות, עטפנו אותם בשמיכות ופינינו אותם להמשך טיפול בבית החולים כשמצבם יציב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully