וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדם הואשם שאיים על פרודתו: "אני אשרוף אותך, תתכונני לבקר בגיהינום"

עודכן לאחרונה: 19.7.2022 / 0:11

יוסף הבוט, בן 45 מחולון, מואשם גם שתקף את פרודתו ואת אחותו פיזית. על אחותו הוא איים: "אני אשלח שני גברים שיאנסו את הבנות שלך". הבוט איים גם שילדיו של רכז המודיעין ממשטרת חולון "עוד מעט יהיו בארונות"

בווידאו: החשוד בניסיון חטיפת הנערה משחזר את האירוע, בני משפחתה של הנערה מגיבים בבית המשפט/צילום: שלומי גבאי ותיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק היוצרים

יוסף הבוט, בן 45 מחולון, הואשם שתקף את אחותו ואת בת זוגו לשעבר ואיים עליהן ועל שוטרת - כך לפי כתב אישום שהוגש אתמול (ראשון) בבית משפט השלום בתל אביב.

לפי כתב האישום, הבוט התקשר במהלך החודש לאחותו ואמר לה: "יא ז***, יא ש*****, אני אשלח לך שני גברים שיאנסו את הבנות שלך". בהמשך הוא שלח לה הודעה קולית שבה אמר: "כשאת במונית תתכופפי שלא תקבלי כדור מאיזה צלף".

במועד אחר הוא אמר לאחותו בטלפון: "ש*****, ז***, מז***** עם ערבים, אני אחנוק אותך, אני אשלח אנשים שיהרגו ויאנסו אותך ואני אסתכל מהצד". באותו ערב התקשר הבוט לבת זוגו לשעבר, אם שני ילדיו, וביקש שהילדים יבואו לארוחת ערב. כאשר היא סירבה הוא איים עליה: "אני אשרוף אותך, את תשלמי על זה ביוקר".

ניידת משטרה. דוברות המשטרה, אתר רשמי
החשוד איים: "תהיי במאסר בגלל כמו שאני הייתי בגללך". ניידת משטרה/אתר רשמי, דוברות המשטרה

כעבור כמה דקות, הבוט שלח לה 27 הודעות קוליות שכללו איומים נוספים. בהודעות הוא אמר דברים כגון: "את בובה בשבילי, חמודה! אני אחתוך את החוטים ואת לא תוכלי לזוז..."; "תתכונני לבקר בגיהינום שאני חייתי בו איתך, ותראי איך את תסבלי פי מיליון יותר ממני".

איומים נוספים כללו אמירות כגון "עין תחת עין, שן תחת שן. כמו שאני הייתי במאסר בגללך, את תהיי במאסר בגללי. את סמרטוט רצפה ואת זבל, ואני נודר נדר שאת הגיהינום אני אתן לך לראות יא זבל".

כעבור יום הגיעו שתי המתלוננות, אחותו ופרודתו, לדירתו של הבוט ושם הוא תקף אותן פיזית. לפי כתב האישום, כאשר השגיחה עליו שוטרת בתחנת המשטרה, הוא דיבר איתה על רכז מודיעין ממשטרת חולון ואמר ש"הילדים שלו יהיה עוד מעט בארונות" ו"שלא תדאג, הוא ייתן להם לנשום נשימות אחרונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully