וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת 8 מורדמת ומונשמת לאחר שנפגעה בזמן פעילות על "בננה" באילת

עודכן לאחרונה: 16.7.2022 / 20:54

לאחר שהילדה בת ה-8 שנפצעה על סירת בננה בעת פעילות ימית פונתה לבית החולים יוספטל ומצבה יוצב, היא הועברה במסוק לבית החולים סורוקה. היא הועברה למחלקת טיפול נמרץ אחרי שעברה בדיקות והדמיה, מצבה בינוני

בווידאו: איהאב שבנו ואשתו נפצעו קשה בעקבה משחזר את התאונה הימית/צילום: ניב אהרונסון ובאדיבות המשפחה

הילדה בת ה-8 שנפצעה היום (שבת) בצהריים במהלך פעילות ספורט ימי עברה בדיקות והדמיה והועברה ליחידה לטיפול נמרץ ילדים בבית החולים סורוקה. היא מורדמת ומונשמת, ומדוברות בית החולים נמסר שמצבה מוגדר כעת כבינוני.

מוקדם יותר דווח על ידי מגן דוד אדום כי הילדה נפצעה בעת פעילות בסירת בננה, והובאה למרפאה מקומית. חובשים ופרמדיקים של הארגון העניקו לה טיפול רפואי והיא פונתה לבית החולים יוספטל, לשם ייצוב מצבה. בעת הפינוי הוגדר מצבה כקשה, ונמסר שהיא סובלת מחבלת ראש. מיוספטל היא פונתה במסוק לבית החולים סורוקה.

סירת הים-בולנס של היחידה הימית של מד"א בכינרת, 16 ביולי 2022. תיעוד מבצעי מד"א, אתר רשמי
סירת הים-בולנס של מד"א בכינרת, 16 ביולי 2022/אתר רשמי, תיעוד מבצעי מד"א

כמו כן נפצע היום צעיר בתאונה ימית עם אופנוע ים בסמוך לחוף נאמוס בכינרת. חובשים ופרמדיקים מסירת הים-בולנס של מד"א העניקו לו טיפול ראשוני ופינו אותו במצב בינוני, עם חבלת ראש ומעורפל הכרה לבית החולים פוריה.

בתחילת החודש נפצע נער בן 14 באורח אנוש בעת חופשה משפחתית בעקבה שבירדן, לאחר שיאכטה התנגשה במזרון המתנפח שעליו ישב עם משפחתו. אמו נפצעה קשה ואביו נפצע קל. השלושה הוטסו לישראל ואושפזו בבית החולים שיבא בתל השומר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully