וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשתו הראשונה של טראמפ הלכה לעולמה בגיל 73

עודכן לאחרונה: 15.7.2022 / 0:33

הדוגמנית לשעבר,איוונה טראמפ היא אמם של דונלד הבן, איוונקה ואריק. היא נולדה בצ'כוסלובקיה, והתחתנה עם דונלד טראמפ שלושה שבועות אחרי שנפגשו. הגירושים של השניים תידלקו את הצהובונים בניו יורק

דונלד ואיוונה טראמפ. GettyImages
דונלד ואיוונה טראמפ/GettyImages

איוונה טראמפ, אשתו הראשונה של הנשיא לשעבר דונלד טראמפ, הלכה היום (חמישי) לעולמה בגיל 73. איוונה היא אמם של דונלד טראמפ הבן, אריק טראמפ ואיוונקה טראמפ. הנשיא לשעבר ספד לה ברשתות החברתיות וכתב: "מצער אותי מאוד להודיע על לכתה לכל מי שאהב אותה, והיו הרבה כאלה. היא הייתה נהדרת, יפה, אישה מדהימה עם חיים נותני השראה".

איוונה טראמפ נולדה בשנת 1949 בצ'כסלובקיה שהייתה תחת שלטון קומוניסטי. בצעירותה השתתפה בתחרויות סקי והייתה גם דוגמנית. באמצע שנות ה-70 פגשה את דונלד טראמפ ואחרי שלושה שבועות בלבד התחתנו.

דונלד טראמפ ואיוונה. GettyImages
דונלד ואיוונה טראמפ בצעירותם/GettyImages

השניים התגרשו בתחילת שנות ה-90, כשקרב הגירושים המכוער תידלק את הצהובונים בניו יורק. עם זאת, איוונה בחרה להשאיר את שם המשפחה, ולא לחזור לשם נעוריה. שנתיים לאחר מכן התחתנה שוב, אך הנישואים לא החזיקו מעמד. איוונה טראמפ התחתנה בסך הכול ארבע פעמים, כשעל פי דיווחים, את טקס הנישואין האחרון ערכה באחוזתו של דונלד טראמפ בפולרידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully