וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקבע מותם של אב ובתו שטבעו בחוף לא מוכרז בפלמחים

עודכן לאחרונה: 13.7.2022 / 10:19

השניים, תושבי חורה שבנגב, הובהלו לבית החולים שמיר אסף הרופא כשהם במצב אנוש ובתום פעולות החייאה ממושכות לא נותר לרופאים אלא לקבוע את מותם. צוות מד"א שהוזעק לזירה מצא אותם שוכבים על החול, במרחק כמה עשרות מטרים זה מזה - וסביבם חשיכה מוחלטת

במהלך קורס מצילים: צעירה בת 18 טבעה בבריכה ציבורית בצפון ת"א/מד"א

אב ובתו, תושבי חורה, מתו הלילה (רביעי) מטביעה בחוף לא מוכרז בפלמחים. השניים, סקר טראד אל-עטאונה בן ה-50 ודינא בת ה-18, חולצו במצב אנוש ופונו לבית החולים שמיר אסף הרופא, שם לאחר ניסיונות החייאה קבעו הרופאים את מותם. הלווייתם תיערך היום ביישוב חורה.

הדיווח על המקרה התקבל אתמול במוקד של מד"א סמוך לשעה 21:50. חובשים ופרמדיקים שהוזעקו למקום ביצעו בשניים פעולות החייאה. "רצנו מאות מטרים בחשכה מוחלטת עם כל הציוד הרפואי עד לקו המים, ומצאנו אותם שוכבים על החול במרחק של עשרות מטרים אחד מהשניה", סיפרו במד"א.

סקר טראד אל-עטאונה. ללא, אתר רשמי
נמצא שוכב על החוף בחשיכה. סקר טראד אל-עטאונה/אתר רשמי, ללא

"הדלקנו פנסים על מנת שנוכל לבצע בדיקות רפואיות כשבמקביל שוטרים האירו את האזור באמצעות זיקוקי תאורה", הוסיפו. "כעבור דקות ארוכות של טיפול רפואי אינטנסיבי ליבה של הצעירה שב לפעום והיא פונתה במצב אנוש לבית החולים כשהיא מונשמת. הגבר הועבר באמצעות ג'יפ לניידת טיפול נמרץ תוך כדי המשך ביצוע פעולות החייאה ופונה לבית החולים כשמצבו אנוש".

יוסף אלעטונה, קרוב משפחה של השניים, סיפר על "האסון כבד" במשפחה. "משפחה יצאה בחג להנות ופשוט קרה אסון. לחזור עם שתי גופות מטיול משפחתי זאת טרגדיה. עצוב מאוד היום פה. האבא היה דמות מוכרת בחורה, מקובל על כל החמולות וכל המשפחות. אנחנו מחזקים את המשפחה הקרובה. יום עצוב בחורה".

עוד בוואלה!

7 בני אדם במצב קשה ואנוש לאחר שטבעו ברחבי הארץ, ארבעה מהם ילדים

לכתבה המלאה
פעולות החייאה בצעירה כבת 18 וגבר כבן 50 שטבעו בחוף לא מוכרז בפלמחים. 12 ביולי 2022. מד"א
טבעו בחוף לא מוכרז. הזירה בפלמחים/מד"א

המקרה מצטרף לעוד חמישה מקרי טביעה שאירעו אתמול ברחבי הארץ. במקרה הראשון, ילד בן 5 הובהל במצב אנוש למרכז רפואי העמק לאחר שטבע בקיבוץ ליד בית שאן, הוא מונשם ומורדם ביחידה לטיפול נמרץ ילדים והצוות הרפואי נאבק על חייו. במקרה השני, שהתרחש באותו זמן בחוף באשקלון, טבעו שלושה ילדים, שמצבם של שניים מהם הוגדר קשה. כמו כן, מאוחר יותר נמשתה צעירה כבת 18 מבריכה בתל אביב כשהיא ללא הכרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully