וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: פלסטינים שדדו אישה בהריון ליד אריאל - ונמלטו; מצבה קל

עודכן לאחרונה: 12.7.2022 / 15:18

לפי המשטרה, שני החשודים עצרו עם רכבם סמוך לרכבה, הוציאו אותה בכוח מהרכב - וברחו מהמקום. היא נזקקה לטיפול רפואי. כוחות צבא ומשטרה עורכים סריקות אחר החשודים

ניידת משטרה. דוברות משטרת ישראל
ניידת משטרה/דוברות משטרת ישראל

אישה בהריון נפצעה היום (שלישי) באורח קל לאחר שנשדדה ברכבה סמוך לאריאל על ידי שני פלסטינים - כך הודיעה המשטרה. האירוע התחרש בכביש 505 ליד קרית נטפים, וכוחות צבא ומשטרה שהגיעו לזירה פתחו בסריקות אחר החשודים שנמלטו מהזירה.

לטענת המתלוננת, רכב ובו שני פלסטינים עצר בצמוד לרכבה עד שהשניים יצאו ממנו וגררו אותה ממושבה וגרמו לפציעתה. "על פי הדיווח, רכב ישראלי שנסע על כביש 505 סמוך לקרית נטפים, נשדד על ידי מספר חשודים. הנהגת נזקקה לטיפול רפואי, ומטופלת בשלב זה במקום", נכתב בהודעת המשטרה.

מקרי שוד של ישראלים בשטחי יו"ש על ידי פלסטינים קורים מעת לעת. בחודש שעבר נפצעו שלושה תושבים מהמרכז בשוד רכב בכפר עזון שבשומרון. לפי המשטרה, רכב ישראלי נכנס לכפר, עצר בתחנת דלק במקום ונשדד על ידי כמה חשודים שריססו גז פלפל על יושבי הרכב, הוציאו אותם מתוכו וברחו מהמקום באמצעות הרכב הגנוב. השלושה הוצאו מהכפר על ידי אדם אחר עד שהגיעו לכוחות המשטרה והצבא ולא נזקקו לפינוי רפואי.

  • עוד באותו נושא:
  • שוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully