וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כחול לבן ותקווה חדשה בישיבה ראשונה מאז האיחוד: "מסכימים על הרוב המכריע של הנושאים"

עודכן לאחרונה: 11.7.2022 / 18:17

יום לאחר שבני גנץ וגדעון סער הודיעו על ריצה משותפת בבחירות קיימו המפלגות ישיבת סיעה משותפת. גנץ: "המשימה העיקרית - סיום המשבר הפוליטי והקמת ממשלה יציבה ורחבה". סער: "נפעל להקמת ממשלת אחדות רחבה בראשותו של גנץ"

בווידאו: ישיבת סיעה ראשונה משותפת לכחול לבן ותקוה חדשה/צילום: אלעד מלכה

יום לאחר ההודעה על ריצה משותפת בבחירות, קיימו היום (שני) כחול לבן ותקווה חדשה ישיבה מאוחדת ראשונה. שר הביטחון, יו"ר כחול לבן בני גנץ חזר על דבריו ממסיבת העיתונאים אמש ואמר כי המשימה העיקרית של האיחוד בין המפלגות היא "סיום המשבר הפוליטי והקמת ממשלה יציבה, רחבה וממלכתית שתמלא את ימיה".

יו"ר תקווה חדשה, שר המשפטים גדעון סער תקף בישיבה את הליכוד והעומד בראשה, ראש האופוזיציה בנימין נתניהו ואמר כי "לישראל דרושה היום הנהגה פטריוטית וממלכתית שתחלץ אותה מהמשבר הפוליטי ותבטיח את עתידה. לא נאפשר למכונת הרעל, השקרים, הפייק ניוז וההכפשה שתעבוד כעת שעות נוספות להסיט אותנו מהמטרה".

גנץ אמר כי הוא וסער הגיעו להסכמות על קווי היסוד ברוב התחומים, הביע את הערכתו ליו"ר תקווה חדשה, והודה לחברי שתי המפלגות. "אנחנו מאוחדים וממוקדים במטרות שהצבנו לעצמנו. מעריך את גדעון על המנהיגות שהוא מגלה, בלי ההחלטה החשובה שלו הדבר הזה לא היה אפשרי. יש פה הסכם מסגרת אידיאולוגי שעבדו עליו ימים ושעות רבות".

בני גנץ וגדעון סער בישיבה המאוחדת הראשונה של כחול לבן- התקווה החדשה, 11 ביולי 2022. אלעד מלכה
"לא נאפשר למכונת הרעל להסיט אותנו מהמשימה". גנץ וסער, היום/אלעד מלכה

סער ציין בפתח דבריו כי הוא "מתרגש יותר ממה שיכולתי לשער. ההרכב של האנשים שנמצאים פה מסביב לשולחן, אנשים מצוינים, מהטובים ביותר שיושבים היום בכנסת ובממשלה. נבחרת מעולה שגם תדע לעבוד ביחד, אני משוכנע מההיכרות עם כולם, בצורה אופטימלית".

סער אמר גם כי הוא מקבל "פידבק אדיר מהציבור. יש התעוררות, התלהבות ואפילו התרוממות רוח בחלקים גדולים מאוד מהציבור עם תקווה, וזה מחייב אותנו מאוד. זו האחריות שמוטלת עלינו".

יו"ר תקווה חדשה הדגיש כי שתי במפלגות מסכימות "על הרוב המכריע של הנושאים. ביחד אנחנו מייצרים חלופה חזקה לישראל, שמשלבת מרכז בטחוני עם ימין ממלכתי. חלופה טובה בהרבה מאלו שנמצאים בצדדיה, בקצוות. אנחנו נוביל להקמת ממשלת אחדות לאומית רחבה בראשותו של בני גנץ. זהו יעד ריאלי. ממשלה המושתתת על ערכי הליבה המשותפים של החברה הישראלית".

עוד בוואלה!

גנץ וסער הודיעו על ריצה משותפת: "מתכוונים להקים ממשלת אחדות לאומית רחבה"

לכתבה המלאה

נתניהו: אם אשוב להנהיג את ישראל - אביא הסכמי שלום עם סעודיה ומדינות נוספות

בתוך כך, יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו נשא הצהרה בה הביע את הערכתו לנסיך הכתר של ערב הסעודית, מוחמד בן סלמאן, על תרומתו להסכמי אברהם. הוא הבטיח להרחיב את ההסכמים אם ייבחר, ולהביא להסכם שלום מלא עם ערב הסעודית ומדינות נוספות.

"כבר עשרות שנים שאני פועל לקדם את החזון הזה, גם כשטענו בפסקנות שלא נוכל להביא שלום בלי הסרת הווטו הפלסטיני", אמר נתניהו. "פעלתי אחרת ואפעל אחרת. מנהיגים במדינות ערב סומכים עליי ויודעים שלא אאפשר לאיראן להשיג נשק גרעיני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully