וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח ספיר נחום: "הראיות התחזקו, אנחנו בישורת האחרונה של החקירה"

עודכן לאחרונה: 11.7.2022 / 12:27

מעצרו של החשוד ווללאא רובין חלאילה הוארך בשלושה ימים נוספים, זאת לצורך השלמות חקירה לבקשת המשטרה: "יש עובדת חותכות לביצוע הרצח על ידי החשוד, הפאזל הולך ונשלם". השופט: "מדובר ברצח ברוטאלי שרמס את כבודה של המנוחה"

בווידאו: הארכת מעצר נוספת לחשוד המרכזי ברצח ספיר נחום/צילום: יואב איתיאל

בית משפט השלום בעכו האריך היום (חמישי) בפעם נוספת את מעצרו של ווללאא רובין חלאילה, החשוד ברצח הצעירה ספיר נחום. "אנחנו בישורת אחרונה ממש", אמר נציג המשטרה שאהר פראן, "יש עובדות חותכות ויש תשתית ראייתית מוצקה לביצוע הרצח על ידי החשוד. הפאזל הראייתי הולך ונשלם".

המשטרה ביקשה את הארכת מעצרו של חלאילה זו הפעם השביעית. זאת, לצורך השלמות חקירה הנדרשות על ידי הפרקליטות. השופט דרש שבפרק זמן שהקציב להארכת המעצר, תסיים המשטרה את כל מה שדרוש כדי לסיים את החקירה.

בכניסה לאולם אמר חלאילה כי "הכל טוב". סנגורו אמר במהלך הדיון כי "מה שקורה בתיק הזה הוא דבר שאין לו מקום במדינה מתוקנת. עצרו אותו ערב שבת בדרך לבית חולים עם אמא שלו ומאז הוא עצור, חף מכל פשע". הוא ציין כי חלאילה ביקש בדיקת פוליגרף, וטען כי מדליפים רק חלק מהפרטים בחקירה, ולעומת זאת מפרסמים את הרישום הפלילי שלו.

ווללאא רובין חלאילה, החשוד ברצח בת זוגו ספיר נחום. דיון בבית המשפט השלום בעכו, 11 ביולי 2022. יואב איתיאל
חלאילה, היום/יואב איתיאל

בתום הדיון אמר השופט ראמי נאסר כי "מדובר ברצח ברוטאלי ומזעזע אשר רמס את כבודה ואנושיותה של המנוחה". הוא האריך את מעצרו של חלאילה עד ליום חמישי.

  • עוד באותו נושא:
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully